logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime na modowo i na sportowo

  PR 25.10.2018, przeczytano 473 razy
ilustracjastrzałka

Agencja PR Synertime zajmie się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell – działania promocyjne obejmują obszar Brand PR, komunikację z blogerami oraz prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-na-modowo-i-na-sportowo,379881,artykul.html

Merrell to marka stworzona dla miłośników aktywności fizycznej w każdej postaci. Ponad 30 lat wysokiej jakości, niezawodności i sprawdzonych technologii. W portfolio marki znajdują się obuwie, odzież oraz akcesoria.

W obsługę marki Merrell zaangażowane są dwa oddzielne działy agencji:

  • zespół Brand PR, który odpowiada za działania z zakresu media relations takie, jak przygotowanie wysyłek kreatywnych, spotkań indywidualnych, newsletterów, oraz eventów;
  • zespół Digital PR, który prowadzi kanały w mediach społecznościowych – Facebook oraz Instagram – a także realizuje działania z zakresu blogger relations.

– Stawiamy na kompleksowość działań, bo wiemy, że prowadzenie komunikacji w różnych obszarach, zarówno z mediami tradycyjnymi, z bloggerami oraz w mediach społecznościowych, przez jedną agencję przynosi Klientowi największe korzyści wizerunkowe. Poza tym gwarantuje spójność wszystkich aktywności i lepsze zrozumienie potrzeb komunikacyjnych marki – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu agencji Synertime. – Dlatego od kilku lat, jako jedna z niewielu agencji PR na polskim rynku, prowadzimy osobny dział Digital PR, dzięki czemu możemy być konkurencyjni także dla agencji interaktywnych, a nasi Klienci doświadczają prawdziwego efektu synergii swoich promocyjnych aktywności – dodaje .

Źródło: Synertime Sp. z.o.o.

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764