logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime ponownie dla Budimeksu

  PR 20.11.2013, przeczytano 598 razy

Synertime rozpoczęło współpracę z Budimex SA, jedną z największych spółek budowlanych w Polsce. Agencja odpowiada za koordynację biura prasowego firmy, w tym działania z obszaru PR-u korporacyjnego, media relations oraz doradztwo antykryzysowe. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-ponownie-dla-budimeksu,20258,artykul.html

Firmy współpracowały już w przeszłości podczas realizacji obchodów 40-lecia Budimeksu, a także w zakresie szkoleń, pozycjonowania ekspertów i bieżącej obsługi PR. Wówczas za działania odpowiadała Ewa Kaczmarek – client service director. Obecnie projekt będzie koordynowany przez Barbarę Labuddę – prezesa zarządu agencji.

Znakiem dzisiejszych czasów jest duża zmienność. W odpowiedzi na nią biznes poszukuje pewnych, stabilnych relacji. Stąd coraz częściej zwraca się do sprawdzonych konsultantów i partnerów. Zwłaszcza, jeśli potrafią oni pokazać Klientowi nową wizję współpracy i zwiększania efektywności komunikacji – mówi Barbara Labudda i dodaje: Budimex to już trzecia firma, która w ostatnim czasie wróciła do naszego portfolio, doceniając obecne możliwości i efektywność pracy agencji.

Źródło: Synertime

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764