Agencja PR Synertime rozpoczęła współpracę z Fundacją Legalna Kultura. Fundacja realizuje kampanię społeczną, której celem jest promocja korzystania z legalnych źródeł kultury, edukacja w zakresie świadomego uczestnictwa w kulturze i ochrony własności intelektualnej w cyfrowych czasach. Ambasadorami Legalnej Kultury są znani artyści, akademicy, ludzie kultury – m.in. Danuta Stenka, Aga Zaryan, Piotr Metz i Dorota Miśkiewicz.
Współpraca została nawiązana w wyniku polecenia Agencji przez jednego z artystów współpracujących z Fundacją. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Synertime odpowiada za bieżące doradztwo komunikacyjne oraz promocję kampanii, w którą angażują się eksperci, artyści, osobistości życia kulturalnego i społecznego. Agencja prowadzi ponadto biuro prasowe Fundacji, zajmuje się promocją edukacji o Legalnej Kulturze w regionach, a także wsparciem PR wydarzeń specjalnych Klienta. W pierwszej kolejności jest to m.in. komunikacja ogólnopolskiego projektu Kultura Na Widoku. Akcja zakłada umieszczenie w centralnych punktach miast specjalnych instalacji, które imitują regały. Będzie można z nich pobrać ponad 600 utworów muzycznych, filmów, książek i gier w cyfrowej wersji, a także dowiedzieć się więcej o kampanii Legalna Kultura. Na jednym z regałów umieszczone zostaną zdigitalizowane materiały z czasów „Solidarności”. Projekt Kultura Na Widoku został objęty "Patronatem Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. 25-lecie Wolności".
– Możliwość pracy na rzecz tak pięknej misji, jaką realizuje Legalna Kultura, traktujemy jak wyróżnienie. Warto podkreślić, że przy promocji tego typu idei rola działań PR jest szczególnie ważna. Dlatego jest nam ogromnie miło, że prezes Fundacji – Kinga Jakubowska – zdecydowała się ją powierzyć właśnie nam. Mam nadzieję, że wspólnymi siłami jeszcze skuteczniej będziemy przekonywać Polaków do sięgania po dobra kultury wyłącznie z legalnych źródeł – mówi Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.
Źródło: Synertime