logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime promuje Legalną Kulturę

  PR 09.06.2014, przeczytano 538 razy

Agencja PR Synertime rozpoczęła współpracę z Fundacją Legalna Kultura. Fundacja realizuje kampanię społeczną, której celem jest promocja korzystania z legalnych źródeł kultury, edukacja w zakresie świadomego uczestnictwa w kulturze i ochrony własności intelektualnej w cyfrowych czasach. Ambasadorami Legalnej Kultury są znani artyści, akademicy, ludzie kultury – m.in. Danuta Stenka, Aga Zaryan, Piotr Metz i Dorota Miśkiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-promuje-legalna-kulture,21865,artykul.html

Współpraca została nawiązana w wyniku polecenia Agencji przez jednego z artystów współpracujących z Fundacją. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Synertime odpowiada za bieżące doradztwo komunikacyjne oraz promocję kampanii, w którą angażują się eksperci, artyści, osobistości życia kulturalnego i społecznego. Agencja prowadzi ponadto biuro prasowe Fundacji, zajmuje się promocją edukacji o Legalnej Kulturze w regionach, a także wsparciem PR wydarzeń specjalnych Klienta. W pierwszej kolejności jest to m.in. komunikacja ogólnopolskiego projektu Kultura Na Widoku. Akcja zakłada umieszczenie w centralnych punktach miast specjalnych instalacji, które imitują regały. Będzie można z nich pobrać ponad 600 utworów muzycznych, filmów, książek i gier w cyfrowej wersji, a także dowiedzieć się więcej o kampanii Legalna Kultura. Na jednym z regałów umieszczone zostaną zdigitalizowane materiały z czasów „Solidarności”. Projekt Kultura Na Widoku został objęty "Patronatem Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. 25-lecie Wolności".

Możliwość pracy na rzecz tak pięknej misji, jaką realizuje Legalna Kultura, traktujemy jak wyróżnienie. Warto podkreślić, że przy promocji tego typu idei rola działań PR jest szczególnie ważna. Dlatego jest nam ogromnie miło, że prezes Fundacji – Kinga Jakubowska – zdecydowała się ją powierzyć właśnie nam. Mam nadzieję, że wspólnymi siłami jeszcze skuteczniej będziemy przekonywać Polaków do sięgania po dobra kultury wyłącznie z legalnych źródeł – mówi Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764