logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime socialmediowo: 5 nowych klientów w agencji

  PR 06.09.2016, przeczytano 424 razy

Koniec sierpnia i początek września to w Synertime czas nowych projektów z zakresu e-PR. Umowy długoterminowe podpisano na rzecz promocji GACA SPA, Fundacji ELAB, Caribbean WAWA Festival oraz kawy Inka, zaś współpraca projektowa, 3 miesięczna, będzie zrealizowana dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-socialmediowo%3A-5-nowych-klientow-w-agencji,29829,artykul.html

Trzy z pięciu nowych projektów dotyczą współpracy w zakresie prowadzenia profili na Facebooku. Zupełnie nowy fanpage został założony przez Synertime dla GACA SPA oraz Festiwalu Karaibskiego. Z kolei Fundacja ELAB, promująca wyjazdy edukacyjne zagranicę posiadała już wcześniej konto FB, było jednak prowadzone przez klienta samodzielnie. Teraz zaopiekuje się nim dział Social Mediów Synertime. Wszystkie trzy profile zostały całkowicie przekazane do administracji Agencji PR – firma odpowiada za strategię, grafiki, moderacje, kampanie reklamowe, udział fanpage’y w innych aktywnościach promocyjnych klientów itd.

Działania na rzecz Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego także są związane z Facebookiem. Synertime poprowadzi tu 3-miesieczną kampanię reklamową, gdzie odpowie za całość działań: od strategii, przez kreację, kontrolę rozwoju, moderację i raportowanie.

Piąty projekt będzie realizowany w ramach współpracy stałej na rzecz kawy Inka. Marka powierzyła Synertime działania skierowane do blogosfery kulinarnej, pierwsza wspólna aktywność firm w tym roku miała już miejsce w wakacje i były to warsztaty dla blogerek i ich dzieci z udziałem Natalii Paździor, zwyciężczyni programu MasterChef Junior. Event spotkał się z tak dużym zainteresowaniem, że klient postanowił realizować działania z zakresu blogger relations w sposób stały.

W Synertime od kilku już lat funkcjonuje oddzielny dział związany z kampaniami realizowanymi w Mediach Społecznościowych. Obecnie liczy on czterech specjalistów i jest kierowany przez Klaudię Daniluk.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764