Koniec sierpnia i początek września to w Synertime czas nowych projektów z zakresu e-PR. Umowy długoterminowe podpisano na rzecz promocji GACA SPA, Fundacji ELAB, Caribbean WAWA Festival oraz kawy Inka, zaś współpraca projektowa, 3 miesięczna, będzie zrealizowana dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Trzy z pięciu nowych projektów dotyczą współpracy w zakresie prowadzenia profili na Facebooku. Zupełnie nowy fanpage został założony przez Synertime dla GACA SPA oraz Festiwalu Karaibskiego. Z kolei Fundacja ELAB, promująca wyjazdy edukacyjne zagranicę posiadała już wcześniej konto FB, było jednak prowadzone przez klienta samodzielnie. Teraz zaopiekuje się nim dział Social Mediów Synertime. Wszystkie trzy profile zostały całkowicie przekazane do administracji Agencji PR – firma odpowiada za strategię, grafiki, moderacje, kampanie reklamowe, udział fanpage’y w innych aktywnościach promocyjnych klientów itd.
Działania na rzecz Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego także są związane z Facebookiem. Synertime poprowadzi tu 3-miesieczną kampanię reklamową, gdzie odpowie za całość działań: od strategii, przez kreację, kontrolę rozwoju, moderację i raportowanie.
Piąty projekt będzie realizowany w ramach współpracy stałej na rzecz kawy Inka. Marka powierzyła Synertime działania skierowane do blogosfery kulinarnej, pierwsza wspólna aktywność firm w tym roku miała już miejsce w wakacje i były to warsztaty dla blogerek i ich dzieci z udziałem Natalii Paździor, zwyciężczyni programu MasterChef Junior. Event spotkał się z tak dużym zainteresowaniem, że klient postanowił realizować działania z zakresu blogger relations w sposób stały.
W Synertime od kilku już lat funkcjonuje oddzielny dział związany z kampaniami realizowanymi w Mediach Społecznościowych. Obecnie liczy on czterech specjalistów i jest kierowany przez Klaudię Daniluk.
Źródło: Synertime