logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime w rybnym towarzystwie Seko SA

  PR 13.12.2018, przeczytano 434 razy

SEKO SA, polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, to kolejna marka z branży spożywczej, która dołączyła do grona klientów warszawskiej firmy PR, Synertime. Agencja odpowiada za działania kompleksowe: brand PR, komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z blogosferą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-w-rybnym-towarzystwie-seko-sa,380525,artykul.html

SEKO SA to jedno z największych polskich przedsiębiorstw przetwórstwa rybnego. W ofercie firmy jest ponad 200 pozycji asortymentowych w 17 kategoriach. Są to m.in. marynaty, mrożonki, pasty, sałatki i konserwy przygotowane głównie na bazie śledzia i makreli sprowadzanychz certyfikowanych łowisk Islandii, Norwegii, Danii, Niemiec i Kanady. Produkty SEKO są dostępne w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, a także na rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Irlandii, Anglii, Rumunii, we Włoszech i we Francji oraz na Litwie.

Działania Public Relations

Agencja PR Synertime zajmie się kompleksową obsługą SEKO SA jako marki. W skład działań z zakresu komunikacji brand PR wchodzą m.in. prowadzenie biura prasowego, media relations (wysyłki kreatywne, tailor-made PR, eventy), realizacja polityk antykryzysowych, pozycjonowanie ekspertów marki oraz współpraca z ekspertami zewnętrznymi. Agencja zajmuje się również influencer marketingiem na rzecz nowego klienta, koordynując współpracę z uznanymi blogerkami z kategorii parenting, lifestyle i kulinaria. Ponadto dział digital agencji Synertime odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych – prowadzi profil na Facebooku oraz na Instagramie.

– Mamy ogromne i bardzo różnorodne doświadczenie we współpracy z branżą spożywczą, dlatego bardzo mnie cieszy, że kolejna firma z tego obszaru postanowiła powierzyć nam obsługę PR. Marka SEKO to popularne i różnorodne produkty, co daje nam szerokie pole do wykazania się w działaniach komunikacyjnych – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – Fakt, że sprawujemy pieczę nad różnymi kanałami kształtującymi wizerunek firmy, pozwoli nam stworzyć spójny i przekonujący przekaz. Takie kompleksowe podejście zawsze gwarantuje najlepsze efekty.

Klient został pozyskany w efekcie działań newbizowych agencji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764