logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime wspiera Blinkee.city w budowaniu idei miast typu Smart

  PR 20.12.2018, przeczytano 513 razy

blinkee.city – firma świadcząca usługę wynajmu skuterów elektrycznych wprost z ulicy – została klientem warszawskiej agencji PR Synertime. Tym samym firma Barbary Labuddy-Krysztofczyk i Ewy Kaczmarek powiększyła swoje portfolio o kolejną markę zbudowaną na innowacyjnym pomyśle technologicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-wspiera-blinkee.city-w-budowaniu-idei-miast-typu-smart,380585,artykul.html

Czym jest blinkee.city?

blinkee.city to pomysł trzech wspólników: braci Marcina i Pawła Maliszewskich oraz Kamila Klepackiego, którzy najpierw w Warszawie, a zaraz potem w kilkunastu innych miastach postanowili stworzyć sieć skuterów elektrycznych, które można wypożyczać za pomocą aplikacji mobilnej w telefonie. Cały software i aplikacja powstały w polskim zespole według pomysłu właścicieli, którzy samodzielnie też zaprojektowali i złożyli pierwsze pojazdy. Dziś z pojazdów marki blinkee.city można skorzystać m.in. w Warszawie, Krakowie czy Wrocławiu, ale także w hiszpańskiej Walencji czy Budapeszcie. Wszędzie tam firma blisko współpracuje z samorządami wspierając swoją infrastrukturą rozwój miast w duchu Smart Cities, czyli trendu rozbudowy nowoczesnych technologii dla miast, pomagających w inteligentnym ułatwianiu życia mieszkańców.

Wsparcie działań PR

Synertime ma za zadanie wspieranie blinkee.city w komunikacji ogólnopolskiej, ale też regionalnej – we wszystkich 17 lokalizacjach operacyjnych. Agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego blinkee.city, pozycjonowaniem marki w mediach, pozycjonowaniem ekspertów, wsparciem w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz szeroką promocją działalności firmy i kolejnych lokalizacji usługi wypożyczania skuterów.

Umowę podpisano na półtorej roku, kontrakt został pozyskany w efekcie rekomendacji od innego klienta pracującego już z Synertime – także w obszarze nowoczesnych technologii.

– Kolejnych klientów z branż innowacyjnych przyciąga do nas nasze doświadczenie, ale też nieszablonowość podejścia do budowania marek balansujących na styku IT i lifestyle’u – mówi prezes agencji PR Synertime, Barbara Labudda-Krysztofczyk. – Od kilku lat z powodzeniem prowadzimy działania public relations na rzecz wielu firm, które z jednej strony opierają swoje działania na zaawansowaniu technologicznym, a z drugiej dbają o potrzeby naprawdę dużej rzeszy konsumentów. To niełatwe. Także komunikacyjnie – dlatego wprawiony partner, taki jak nasza firma, jest tu dużym wsparciem ­– dodaje Labudda-Krysztofczyk.

– Działania agencji Synertime obserwowaliśmy już od jakiegoś czasu, a pierwsze spotkania jeszcze utwierdziły nas w przekonaniu, że to firma, której bez obaw można powierzyć działania z zakresu public relations dla tak nietypowej usługi jak nasza. Doceniamy profesjonalizm członków zespołu, ale przede wszystkim jego zaangażowanie – mówi Marcin Maliszewski, prezes blinkee.city.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764