logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime wygrywa przetarg na obsługę marki Lubella

  PR 19.08.2013, przeczytano 750 razy

Agencja Synertime wygrała przetarg na obsługę PR marki Lubella, należącej do Grupy Maspex Wadowice. Działania realizowane są wokół idei „Bo zawsze jest dobra pogoda na Lubellę” i obejmują kompleksową obsługę Brand PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-lubella,19469,artykul.html

Idea „Bo zawsze jest dobra pogoda na Lubellę” ma popularyzować modę na tzw. kuchnię makaronową. Wraz z wybranymi ekspertami (kucharz,dietetyk) agencja przygotowuje materiały, które mają być inspiracją do samodzielnego przyrządzenia pysznych posiłków opartych na produktach Lubelli. Swoje działania agencja kieruje do dziennikarzy i blogerów kulinarnych. Za działania dla marki Lubella odpowiada dział Brand PR agencji Synertime pod nadzorem Client Service Director Ewy Kaczmarek.

Lubella to kolejny klient branży FMCG, który wybrał do współpracy Synertime. Agencja od kilku lat wspiera wizerunek marek takich jak Wawel SA, Hochland, Almette oraz Nestlé Polska S.A.

Nowa marka w portfolio współpracujących z nami firm spożywczych to potwierdzenie wyróżniających się kompetencji Synertime w zakresie działań PR na rynku FMCG. Bardzo doceniamy takie dowody zaufania. To nie tylko obiektywny wyznacznik jakości pracy konsultantów agencji – ale też bodziec do jeszcze większego zaangażowania i rozwoju – mówi Ewa Kaczmarek, Client Service Director Synertime.

Źródło: Synertime

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764