logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime zajmie się działaniami PR dla Squli

  PR 12.07.2017, przeczytano 317 razy

Squla – innowacyjna, międzynarodowa platforma edukacyjna – powierzyła obsługę w zakresie media relations, działań edukacyjnych, pozycjonowania ekspertów oraz relacji z blogerami agencji Synertime, warszawskiej firmie PR specjalizującej się m.in. w PR edukacyjnym i działaniach CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-zajmie-sie-dzialaniami-pr-dla-squli,33093,artykul.html

Squla.pl to platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala im uczyć się przez zabawę. Platforma zawiera prawie 50 000 zadań w postaci zadań, gier i quizów, o różnym poziomie trudności, przeznaczonych dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Właścicielem Squli jest holenderski startup FutureWhiz Media B.V.

Klient ten został pozyskany w wyniku konkursu ofert, a umowa ma charakter stały. Squla korzystała wcześniej ze wsparcia PR agencji Clue PR.

Synertime zajmie się bieżącym kontaktem z mediami, tworzeniem materiałów promocyjnych, współpracą z blogerami i organizacją eventów prasowych, a także pozycjonowaniem w mediach ekspertów Squli: Marty Żysko-Pałuby, psychologa i psychoterapeuty, a także Doroty Janczak, eksperta  wykorzystania nowych technologii w edukacji.

Nadzór nad projektem sprawują wiceprezes agencji, Ewa Kaczmarek i szef zespołu, Marta Bełza.

– Mamy duże doświadczenie w PR-ze edukacyjnym i bardzo się cieszymy, że możemy działać dla Squli w tym zakresie – mówi Ewa Kaczmarek. – Zwłaszcza że edukacja i rozwój dzieci to dziś ważne tematy w komunikacji. Według CBOS na przełomie 2015 i 2016[1] aż 50% rodziców planowało posyłać swoje dzieci na płatne dodatkowe lekcje lub zajęcia ogólnorozwojowe. Większość interesowało więcej niż 1 rodzaj zajęć. Przełom 2016 i 2017 r.[2] to już 61% zainteresowanych dodatkową edukacją dzieci, rodziców. Internet w naturalny sposób staje się ogromnym wsparciem w rozwoju dzieci, to tam szukają informacji i czują się jak ryba w wodzie. Taka platforma jak Squla powinna być nr 1 w przeglądarce każdego rodzica – dodaje.

Synertime tworzyło już i koordynowało wiele projektów edukacyjnych m.in. dla Ministerstwa Finansów, MASPEX GMW (Puchatek, Kubuś, Lubella), Nestlé Polska S.A., Winiary, Vitagenum, Rady Języka Polskiego, nauki języków SITA, Uczelni Łazarskiego itd.

- Od 2010 roku Squla rozwija się bardzo intensywnie w krajach Europy Zachodniej, a od 2015 roku także w Polsce – mówi Małgorzata Munzer, Growth Marketing Manager Squli. - Potrzebujemy lokalnej agencji PR, z którą wspólnie będziemy mogli wypracować skuteczną komunikację oraz jej satysfakcjonującą realizację. Agencja Synertime ma bardzo bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii edukacyjnych i to przekonało nas do nawiązania współpracy. Najważniejszy jest jednak zespół kreatywnych osób, otwartych na nasze potrzeby i bardzo sprawnych w działaniu – dodaje.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764