logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime zajmie się działaniami PR dla Squli

  PR 12.07.2017, przeczytano 565 razy

Squla – innowacyjna, międzynarodowa platforma edukacyjna – powierzyła obsługę w zakresie media relations, działań edukacyjnych, pozycjonowania ekspertów oraz relacji z blogerami agencji Synertime, warszawskiej firmie PR specjalizującej się m.in. w PR edukacyjnym i działaniach CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-zajmie-sie-dzialaniami-pr-dla-squli,33093,artykul.html

Squla.pl to platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala im uczyć się przez zabawę. Platforma zawiera prawie 50 000 zadań w postaci zadań, gier i quizów, o różnym poziomie trudności, przeznaczonych dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Właścicielem Squli jest holenderski startup FutureWhiz Media B.V.

Klient ten został pozyskany w wyniku konkursu ofert, a umowa ma charakter stały. Squla korzystała wcześniej ze wsparcia PR agencji Clue PR.

Synertime zajmie się bieżącym kontaktem z mediami, tworzeniem materiałów promocyjnych, współpracą z blogerami i organizacją eventów prasowych, a także pozycjonowaniem w mediach ekspertów Squli: Marty Żysko-Pałuby, psychologa i psychoterapeuty, a także Doroty Janczak, eksperta  wykorzystania nowych technologii w edukacji.

Nadzór nad projektem sprawują wiceprezes agencji, Ewa Kaczmarek i szef zespołu, Marta Bełza.

– Mamy duże doświadczenie w PR-ze edukacyjnym i bardzo się cieszymy, że możemy działać dla Squli w tym zakresie – mówi Ewa Kaczmarek. – Zwłaszcza że edukacja i rozwój dzieci to dziś ważne tematy w komunikacji. Według CBOS na przełomie 2015 i 2016[1] aż 50% rodziców planowało posyłać swoje dzieci na płatne dodatkowe lekcje lub zajęcia ogólnorozwojowe. Większość interesowało więcej niż 1 rodzaj zajęć. Przełom 2016 i 2017 r.[2] to już 61% zainteresowanych dodatkową edukacją dzieci, rodziców. Internet w naturalny sposób staje się ogromnym wsparciem w rozwoju dzieci, to tam szukają informacji i czują się jak ryba w wodzie. Taka platforma jak Squla powinna być nr 1 w przeglądarce każdego rodzica – dodaje.

Synertime tworzyło już i koordynowało wiele projektów edukacyjnych m.in. dla Ministerstwa Finansów, MASPEX GMW (Puchatek, Kubuś, Lubella), Nestlé Polska S.A., Winiary, Vitagenum, Rady Języka Polskiego, nauki języków SITA, Uczelni Łazarskiego itd.

- Od 2010 roku Squla rozwija się bardzo intensywnie w krajach Europy Zachodniej, a od 2015 roku także w Polsce – mówi Małgorzata Munzer, Growth Marketing Manager Squli. - Potrzebujemy lokalnej agencji PR, z którą wspólnie będziemy mogli wypracować skuteczną komunikację oraz jej satysfakcjonującą realizację. Agencja Synertime ma bardzo bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii edukacyjnych i to przekonało nas do nawiązania współpracy. Najważniejszy jest jednak zespół kreatywnych osób, otwartych na nasze potrzeby i bardzo sprawnych w działaniu – dodaje.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764