logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime zajmie się działaniami PR dla Squli

  PR 12.07.2017, przeczytano 335 razy

Squla – innowacyjna, międzynarodowa platforma edukacyjna – powierzyła obsługę w zakresie media relations, działań edukacyjnych, pozycjonowania ekspertów oraz relacji z blogerami agencji Synertime, warszawskiej firmie PR specjalizującej się m.in. w PR edukacyjnym i działaniach CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-zajmie-sie-dzialaniami-pr-dla-squli,33093,artykul.html

Squla.pl to platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala im uczyć się przez zabawę. Platforma zawiera prawie 50 000 zadań w postaci zadań, gier i quizów, o różnym poziomie trudności, przeznaczonych dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Właścicielem Squli jest holenderski startup FutureWhiz Media B.V.

Klient ten został pozyskany w wyniku konkursu ofert, a umowa ma charakter stały. Squla korzystała wcześniej ze wsparcia PR agencji Clue PR.

Synertime zajmie się bieżącym kontaktem z mediami, tworzeniem materiałów promocyjnych, współpracą z blogerami i organizacją eventów prasowych, a także pozycjonowaniem w mediach ekspertów Squli: Marty Żysko-Pałuby, psychologa i psychoterapeuty, a także Doroty Janczak, eksperta  wykorzystania nowych technologii w edukacji.

Nadzór nad projektem sprawują wiceprezes agencji, Ewa Kaczmarek i szef zespołu, Marta Bełza.

– Mamy duże doświadczenie w PR-ze edukacyjnym i bardzo się cieszymy, że możemy działać dla Squli w tym zakresie – mówi Ewa Kaczmarek. – Zwłaszcza że edukacja i rozwój dzieci to dziś ważne tematy w komunikacji. Według CBOS na przełomie 2015 i 2016[1] aż 50% rodziców planowało posyłać swoje dzieci na płatne dodatkowe lekcje lub zajęcia ogólnorozwojowe. Większość interesowało więcej niż 1 rodzaj zajęć. Przełom 2016 i 2017 r.[2] to już 61% zainteresowanych dodatkową edukacją dzieci, rodziców. Internet w naturalny sposób staje się ogromnym wsparciem w rozwoju dzieci, to tam szukają informacji i czują się jak ryba w wodzie. Taka platforma jak Squla powinna być nr 1 w przeglądarce każdego rodzica – dodaje.

Synertime tworzyło już i koordynowało wiele projektów edukacyjnych m.in. dla Ministerstwa Finansów, MASPEX GMW (Puchatek, Kubuś, Lubella), Nestlé Polska S.A., Winiary, Vitagenum, Rady Języka Polskiego, nauki języków SITA, Uczelni Łazarskiego itd.

- Od 2010 roku Squla rozwija się bardzo intensywnie w krajach Europy Zachodniej, a od 2015 roku także w Polsce – mówi Małgorzata Munzer, Growth Marketing Manager Squli. - Potrzebujemy lokalnej agencji PR, z którą wspólnie będziemy mogli wypracować skuteczną komunikację oraz jej satysfakcjonującą realizację. Agencja Synertime ma bardzo bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii edukacyjnych i to przekonało nas do nawiązania współpracy. Najważniejszy jest jednak zespół kreatywnych osób, otwartych na nasze potrzeby i bardzo sprawnych w działaniu – dodaje.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764