logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

System EuroBAS- innowacyjne narzędzie marketingowe

  PR 01.06.2008, przeczytano 1158 razy

Eurobeta - młoda firma działająca w obszarze rozwiązań teleinformatycznych wprowadza na rynek nowe rozwiązanie marketingowe, ułatwiające bezpośrednie docieranie do konsumentów. System EuroBAS to innowacyjne narzędzie do bluetooth marketingu wykorzystujące do przekazu bezprzewodową i bezpłatną technologię bluetooth.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/system-eurobas--innowacyjne-narzedzie-marketingowe,7363,artykul.html

EuroBAS pozwala na przekazywanie w pełni bezpłatnych treści informacyjno-reklamowych wszystkim użytkownikom telefonów komórkowych oraz innych urządzeń z włączoną funkcja Bluetooth, znajdującym sie w promieniu do 100 m od nadajnika. Wystarczy, że użytkownik np. telefonu komórkowego z włączonym Bluetooth znajdzie się w zasięgu działania EuroBAS, a będzie miał możliwość otrzymania atrakcyjnych plików, np. w postaci MP3.

EuroBAS składa się z dwóch elementów: mastera oraz węzłów. Master to nic innego, jak oprogramowanie umożliwiające zarządzanie węzłami oraz komunikatami on-line. Węzeł to natomiast urządzenie umożliwiające:

a/ masowe przekazywanie bezpłatnych komunikatów
informacyjno-reklamowych do użytkowników telefonów komórkowych, laptopów, palmtopów i smathphonów z wbudowaną funkcją Bluetooth, którzy znajdują się w pobliżu węzła (zasięg węzła – 100 m),

b/ zbieranie informacji na temat aktywnych urządzeń Bluetooth będących w zasięgu jego działania,

c/ przekazywanie do systemu informacji na temat zidentyfikowanych urządzeń Bluetooth.

Ponad roczne prace, początkowo nad prototypem, a następnie wielomiesięczne testy sprawiły, że jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, która oferuje całkowicie autorskie rozwiązanie. Nasz system w przeciwieństwie do wielu zagranicznych i krajowych rozwiązań ma, poza ceną, dodatkowe atuty: kampanię można na każdym etapie jej trwania modyfikować dzięki dostępowi on-line. Ponadto system prowadzi statystyki dotyczące wykrytych urządzeń bluetooth, liczby odebranych i odrzuconych przekazów. Projekt manager Studia Promocji i Reklamy PETIT Iwona Gałecka we współpracy, z którą zostały przeprowadzone testy nie ukrywa dużego zainteresowania rozwiązaniem. -W dotychczasowej pracy nie spotkałam się z równie ciekawym i celnym narzędziem marketingowym. EuroBAS daje gro możliwości, aby zainteresować odbiorcę przekazem, np. wysyłając darmową grę, muzykę, czy kupony rabatowe. Proszę tylko pomyśleć jak na taki przekaz zareaguje młodzież!- dodaje.

Autor: Żaklina Pawlak, Eurobeta


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: Eurobeta

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764