logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

System Informacji Pasażerskiej na przystankach w Krakowie – inicjatywa AMS i ZTP

  PR 11.02.2020, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

Od 7 lutego br. mieszkańcy Krakowa mogą na digitalowych ekranach w wiatach przystankowych – Digital Citylight AMS – śledzić w czasie rzeczywistym położenie wszystkich autobusów i tramwajów, które kursują do i z danego przystanku. Innowacyjne rozwiązanie dostarczyła firma AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/system-informacji-pasazerskiej-na-przystankach-w-krakowie-%E2%80%93-inicjatywa-ams-i--ztp,385643,artykul.html

Informacje, które do tej pory były dostępne tylko w dedykowanych aplikacjach, AMS przeniósł na ekrany nośników zamontowanych na przystankach. Teraz każdy pasażer może zobaczyć aktualne położenie autobusów i tramwajów znajdujących się w pobliżu przystanku i sprawdzić, kiedy dojadą na miejsce. Przypomina to mapę kontroli ruchu pojazdów komunikacji miejskiej poruszających się po ulicach Krakowa. Dodatkowo na cyfrowych nośnikach pojawiają się informacje o aktualnych utrudnieniach w ruchu. Aby zobaczyć mapę poruszających się pojazdów komunikacji miejskiej, wystarczy nacisnąć przycisk „Zobacz więcej" na przystanku.

– Zmniejszyliśmy barierę dostępności usług cyfrowych dla osób, które nie korzystają z aplikacji i usług cyfrowych w telefonach. Wpisujemy się jednocześnie w szeroko rozumiany trend Smart City – powiedział Robert Bartoszcze, Dyrektor ds. Digital w AMS, odpowiedzialny za wdrożenie systemu na przystankach.

– Mieszkańcy Krakowa często zwracają uwagę, jak komfortowym rozwiązaniem jest informowanie o godzinie odjazdu pojazdu za pomocą elektronicznych tablic na przystankach - nie muszą wtedy sprawdzać rozkładów jazdy w gablocie czy w aplikacji w telefonie komórkowym. Jestem przekonany, że nowy sposób prezentacji Systemu Informacji Pasażerskiej z rzeczywistym położeniem pojazdów na mapach będzie jeszcze bardziej atrakcyjny dla pasażerów – dodał Łukasz Franek z Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie.

Innowacyjny SIP jest dostępny na następujących przystankach w Krakowie:

  • ul. Nawojki/Miasteczko Studenckie AGH
  • al. Andersa/DH Wanda
  • ul. Basztowa/Dworzec Główny
  • ul. Bora Komorowskiego/Bora Komorowskiego
  • ul. Basztowa/Stary Kleparz
  • ul. Westerplatte/Poczta Główna
  • al. Mickiewicza/AGH/UR
  • ul. Karmelicka/Teatr Bagatela
  • al. Krasińskiego/Muzeum Narodowe
  • ul. Konopnickiej/Centrum Kongresowe
  • ul. Konopnickiej/Rondo Grunwaldzkie
  • ul. Kalwaryjska/Korona

ilustracjastrzałka

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764