logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

System Jakości Certyfikowany Produkt – podsumowanie kampanii w 2019 r.

  PR 30.12.2019, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

System Jakości Certyfikowany Produkt (CP) to odpowiedź branży owocowo-warzywnej na potrzeby konsumentów, którzy, jak potwierdzają wyniki badań konsumenckich,[1] poszukują produktów o prozdrowotnych właściwościach. W tym roku działania Systemu zostały wsparte kampanią informacyjno-promocyjną, która obejmowała aktywności w prasie, telewizji, internecie, a także obecność w sieciach handlowych, na wydarzeniach branżowych i konsumenckich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/system-jakosci-certyfikowany-produkt-%E2%80%93-podsumowanie-kampanii-w-2019-r.,385200,artykul.html

Wyniki badań konsumenckich

– Konsumenci, choć są coraz bardziej świadomi wpływu diety na codzienne funkcjonowanie organizmu, nie zawsze przykładają do niej uwagę w kontekście produktów dostępnych w sklepach. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych w ramach programu System Jakości Certyfikowany Produkt (CP), zaledwie 39% klientów zawsze czyta etykiety artykułów spożywczych, jednak już 66% badanych zwraca uwagę na certyfikaty potwierdzające jakość wyrobu.[2] System Jakości Certyfikowany Produkt (CP), którego twórcą i administratorem jest Stowarzyszenie KUPS, został zaprojektowany w taki sposób, aby nie tylko wyróżniać wysokiej jakości produkty, ale i podkreślać ich wysoką gęstość odżywczą dzięki zastosowaniu oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych. To tych informacji poszukują konsumenci – 94% badanych deklaruje, że informacje na opakowaniu o zawartości witamin i składników mineralnych są dla nich istotne.[3] Nie jest to na pewno zaskakujące dla uczestników branży – trendy prozdrowotne stają się powoli codziennością. Z tego też powodu postanowiliśmy w tym roku wesprzeć działanie programu dodatkowymi aktywnościami promocyjnymi, aby zasygnalizować konsumentom, że na rynku są rozwiązania, pomagające im dokonać najlepszych wyborów żywieniowych. – dr inż. Barbara Groele, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS), wyjaśnia potrzebę wyróżniania wysokiej jakości produktów dodatkowymi oznaczeniami.

Efekty kampanii promocyjno-informacyjnej

Tegoroczna edycja kampanii „Promocja certyfikacji innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw” obejmowała szereg działań, których głównym celem było dalsze zwiększanie rozpoznawalności programu.

- Kampania promocyjno-informacyjna obejmowała najróżniejsze aktywności, które pozwoliły nam dotrzeć do konsumentów i przedstawicieli branży. Przygotowaliśmy m.in. spoty reklamowe, które wyemitowano blisko 14 000 000 razy w telewizji, serwisach VOD oraz w sieciach handlowych, w których dodatkowo dystrybuowaliśmy ulotki informacyjne. W ramach kampanii uruchomiliśmy także stronę internetową www.certyfikowanyprodukt.pl, na której zarówno producenci, jak i konsumenci mogą znaleźć najważniejsze informacje o Systemie Jakości Certyfikowany Produkt (CP) – wymienia dr inż. Groele – Tworzyliśmy materiały promocyjne dla konsumentów i przedstawicieli środowisk naukowych i branży. Byliśmy obecni na wydarzeniach konsumenckich i branżowych. Wszędzie, gdzie mogliśmy, informowaliśmy o Systemie Jakości Certyfikowany Produkt (CP), bo jest on odpowiedzią na potrzeby kupujących i producentów. To był naprawdę intensywny rok, a już nie możemy doczekać się następnego. W 2020 roku będziemy kontynuować działania promocyjne, także za granicą.

Kampania „Promocja certyfikacji innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw” została sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Za jej realizację w 2019 r. odpowiadały agencja PR Hub oraz Rebel Media.

ilustracjastrzałka

Więcej informacji o Systemie Jakości Certyfikowany Produkt (CP) znajduje się na www.certyfikowanyprodukt.pl

Źródło: Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS)

Dodatkowe informacje:

[1] Dane z badania Promocja Certyfikacji Innowacyjnych Przetworów z Owoców i Warzyw etap III, IQS Sp. z o. o., grudzień 2019, Badanie CAWI, matki dzieci w wieku 3-18 lat, N=305
[2] ibidem
[3] ibidem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764