logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

System webOS 2.0S dostępny na inteligentnych monitorach

  PR 21.11.2023, przeczytano 702 razy
ilustracja

LG Electronics ogłasza rozszerzenie dostępności webOS Hub 2.0S na inteligentne monitory. Nowa wersja systemu, wprowadzona do telewizorów we wrześniu, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na inteligentne monitory wynikające z dynamicznego rozwoju rynku i wzrostu liczby jednoosobowych gospodarstw domowych. Inteligentne telewizory, które tradycyjnie kierowane były do rodzin, teraz mają swoje odpowiedniki w inteligentnych monitorach. WebOS Hub 2.0S, z jego zaawansowanymi funkcjami i szeroką gamą treści, stanowi atrakcyjną opcję również dla mniejszych ekranów, idealnie wpisując się w potrzeby indywidualnych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/system-webos-2.0s-dostepny-na-inteligentnych-monitorach,402169,artykul.html

WebOS Hub 2.0S, nowa wersja od LG, poszerza możliwości adaptacji urządzeń, wykraczając poza granice inteligentnych telewizorów. Zapewnia on znacznie więcej opcji dla zewnętrznych marek, umożliwiając im dostosowanie doświadczeń użytkowników według ich potrzeb.

Nowym dodatkiem na głównym ekranie interfejsu użytkownika webOS Hub 2.0S jest aplikacja Card App Home Hub & Music, zapewniająca dostęp do wielu usług za pomocą jednego kliknięcia. Dodatkowo, dzięki zintegrowanemu pulpitu nawigacyjnemu dla ekosystemu inteligentnego domu, użytkownicy mogą teraz personalizować opcje sterowania oraz monitorować stan swoich telewizorów i innych urządzeń IoT

WebOS Hub 2.0S został zaprojektowany, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom użytkowników, oferując wiele funkcji i kompleksowych usług. Dzięki Card App Music, użytkownicy mogą łatwo korzystać z popularnych aplikacji muzycznych takich jak Spotify lub odtwarzać muzykę z pamięci USB. Funkcja Remote PC ułatwia dostęp do zawartości niezbędnej do pracy hybrydowej, umożliwiając bezproblemowe przełączanie się między komputerem lub laptopem. Platforma wspiera także wideorozmowy i konferencje poprzez obsługę kamer USB*, a także promuje aktywność fizyczną zwiększając możliwości korzystania z fitnessu w domu. WebOS 2.0S zapewnia również dostęp do usług streamingowych, takich jak Netflix i YouTube, co docenią zarówno studenci jak i profesjonaliści. Dodatkowo, kompatybilność z Apple Home i AirPlay* ułatwia sterowanie akcesoriami inteligentnego domu i bezproblemowe przesyłanie strumieniowe treści z urządzeń Apple, w tym filmów, muzyki, gier i zdjęć.

LG potwierdza wysoką jakość i wszechstronność usług, systematycznie wzmacniając swoją pozycję na rynku w ciągu ostatnich trzech lat. Firma osiągnęła to, integrując webOS Hub z produktami ponad 300 marek.

LG, podążając ścieżką swojego dotychczasowego sukcesu, rozszerza platformę webOS Hub na szerszy zakres inteligentnych telewizorów i monitorów. To działanie umacnia pozycję firmy w branży, jednocześnie zobowiązując do zapewnienia bezproblemowego dostępu do webOS Hub na różnorodnych urządzeniach.

Źródło: LG Electronics

Dodatkowe informacje:

*Apple Home i AirPlay, funkcje kamery USB są dostępne tylko w modelu 1,5GB wyposażonym w webOS Hub 2.0S.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Duże zmiany na rynku agencji PR
43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast...
Krajowa Grupa Spożywcza S.A., największy państwowy producent żywności w Polsce, rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych,...
Zondacrypto przedłuża współpracę z Rakowem Częstochowa
Po dwóch latach owocnej współpracy, zondacrypto oraz Raków Częstochowa ogłaszają przedłużenie umowy sponsorskiej o kolejne 3 lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu. Raków rozegrał debiutancki mecz na zondacrypto Arena.
Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764