logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

System webOS 2.0S dostępny na inteligentnych monitorach

  PR 21.11.2023, przeczytano 460 razy
ilustracja

LG Electronics ogłasza rozszerzenie dostępności webOS Hub 2.0S na inteligentne monitory. Nowa wersja systemu, wprowadzona do telewizorów we wrześniu, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na inteligentne monitory wynikające z dynamicznego rozwoju rynku i wzrostu liczby jednoosobowych gospodarstw domowych. Inteligentne telewizory, które tradycyjnie kierowane były do rodzin, teraz mają swoje odpowiedniki w inteligentnych monitorach. WebOS Hub 2.0S, z jego zaawansowanymi funkcjami i szeroką gamą treści, stanowi atrakcyjną opcję również dla mniejszych ekranów, idealnie wpisując się w potrzeby indywidualnych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/system-webos-2.0s-dostepny-na-inteligentnych-monitorach,402169,artykul.html

WebOS Hub 2.0S, nowa wersja od LG, poszerza możliwości adaptacji urządzeń, wykraczając poza granice inteligentnych telewizorów. Zapewnia on znacznie więcej opcji dla zewnętrznych marek, umożliwiając im dostosowanie doświadczeń użytkowników według ich potrzeb.

Nowym dodatkiem na głównym ekranie interfejsu użytkownika webOS Hub 2.0S jest aplikacja Card App Home Hub & Music, zapewniająca dostęp do wielu usług za pomocą jednego kliknięcia. Dodatkowo, dzięki zintegrowanemu pulpitu nawigacyjnemu dla ekosystemu inteligentnego domu, użytkownicy mogą teraz personalizować opcje sterowania oraz monitorować stan swoich telewizorów i innych urządzeń IoT

WebOS Hub 2.0S został zaprojektowany, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom użytkowników, oferując wiele funkcji i kompleksowych usług. Dzięki Card App Music, użytkownicy mogą łatwo korzystać z popularnych aplikacji muzycznych takich jak Spotify lub odtwarzać muzykę z pamięci USB. Funkcja Remote PC ułatwia dostęp do zawartości niezbędnej do pracy hybrydowej, umożliwiając bezproblemowe przełączanie się między komputerem lub laptopem. Platforma wspiera także wideorozmowy i konferencje poprzez obsługę kamer USB*, a także promuje aktywność fizyczną zwiększając możliwości korzystania z fitnessu w domu. WebOS 2.0S zapewnia również dostęp do usług streamingowych, takich jak Netflix i YouTube, co docenią zarówno studenci jak i profesjonaliści. Dodatkowo, kompatybilność z Apple Home i AirPlay* ułatwia sterowanie akcesoriami inteligentnego domu i bezproblemowe przesyłanie strumieniowe treści z urządzeń Apple, w tym filmów, muzyki, gier i zdjęć.

LG potwierdza wysoką jakość i wszechstronność usług, systematycznie wzmacniając swoją pozycję na rynku w ciągu ostatnich trzech lat. Firma osiągnęła to, integrując webOS Hub z produktami ponad 300 marek.

LG, podążając ścieżką swojego dotychczasowego sukcesu, rozszerza platformę webOS Hub na szerszy zakres inteligentnych telewizorów i monitorów. To działanie umacnia pozycję firmy w branży, jednocześnie zobowiązując do zapewnienia bezproblemowego dostępu do webOS Hub na różnorodnych urządzeniach.

Źródło: LG Electronics

Dodatkowe informacje:

*Apple Home i AirPlay, funkcje kamery USB są dostępne tylko w modelu 1,5GB wyposażonym w webOS Hub 2.0S.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764