logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sytuacje kryzysowe tematem Kongresu Profesjonalistów PR 2017

   19.12.2016, przeczytano 820 razy
ilustracjastrzałka

Podobnie jak w medycynie, tak i w sytuacjach kryzysowych, lepiej jest zapobiegać niż leczyć. W 90 proc. przypadków sytuacji kryzysowych zdecydowanie zbyt późno przystąpiono do reagowania, a wielu problemów można byłoby uniknąć, gdyby wcześniej się do nich przygotowano. Tej tematyce będzie poświęcona kolejna edycja ogólnopolskiego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Konferencja odbędzie się 20 i 21 kwietnia 2017 roku w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sytuacje-kryzysowe-tematem-kongresu-profesjonalistow-pr-2017,30884,artykul.html

W Kongresie Profesjonalistów Public Relations co roku biorą udział średnio ponad 300 osób z branży PR, które podczas dwudniowego spotkania mają okazję wysłuchać merytorycznych prelekcji, przystąpić do udziału w warsztatach praktycznych, a także nawiązać długotrwałe relacje biznesowe.

„Kryzys i media” tematem Kongresu Profesjonalistów PR 2017

Podstawą zarządzania jakąkolwiek organizacją jest świadomość możliwości wystąpienia kryzysu. Nie istnieje jedna, skuteczna metoda eliminacji zagrożeń, ale można opracować kompleksową strategię rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Najważniejsze, żeby działać szybko.

Trzeba pamiętać, że każdy kryzys może być szansą. Dzięki odpowiednio szybkiej i właściwej reakcji możemy nie tylko zażegnać problemy, ale także zyskać wizerunkowo. Nie wolno chować głowy w piasek. Kluczem jednak jest przygotowanie. Jeśli opracujemy procedury pozwalające na unikanie błędów, to tym samym ograniczamy ryzyko. Ponadto podczas sytuacji kryzysowej bezwzględnie trzeba przestrzegać zasady prawdy oraz otwartości wobec mediów – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu agencji Exacto.

Im większa marka, a także im bardziej ryzykowne usługi świadczy, tym większe zagrożenie wystąpienia sytuacji kryzysowej. Kolejnym czynnikiem, który sprzyja zagrożeniom, jest szerokie grono odbiorców oraz komunikacja z odbiorcami w Internecie, ponieważ zdecydowana większość kryzysów powstaje w sieci.

Należy pamiętać, że regularna analiza artykułów w prasie i publikacji w mediach społecznościowych może nam dać przewagę w postaci czasu, który w dobie kryzysu jest szczególnie cenny. Między innymi dlatego monitoring mediów jest jednym z elementów, który należy bezwzględnie wykorzystywać przy opracowywaniu strategii przeciwdziałania kryzysom.

Wystartowała rejestracja uczestników

W czasie tegorocznego Kongresu będzie można poznać sposoby zarządzania kryzysem, a także komunikacją z mediami oraz otoczeniem okołobiznesowym. Każdy, kto chce się rozwijać w zakresie marketingu oraz public relations, powinien wziąć udział w konferencji. Rejestracji można dokonać na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl – do 31 stycznia obowiązuje promocyjna cena.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Warto zwrócić uwagę, że wydawnictwo Newsline podjęło tematykę kryzysową w drugim numerze swojego magazynu biznesowego „Newsline Magazine”, w którym można znaleźć artykuły o tematyce prawnej, marketingowej, a także z zakresu HR i zarządzania.

Źródło: Newsline

Newsline.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764