logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Syty Król klientem agencji Altavia Kamikaze + K2

  PR 12.08.2024, przeczytano 344 razy
ilustracja
fot. Robert Pawłowski

W ramach współpracy Altavia Kamikaze + K2 z marką Syty Król wypracowane zostały m.in. identyfikacja wizualna brandu oraz koncept kampanii „Zostań królem swojej diety!”, szeroko komunikującej nowy brand i ofertę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-syty-krol-klientem-agencji-altavia-kamikaze-%2B-k2,405297,artykul.html

Oferta diety pudełkowej Syty Król bazuje na klasycznych, dobrze znanych a jednocześnie zróżnicowanych daniach, w cenie przystępnej dla szerokiego grona odbiorców. Kampania wykorzystuje kanały digital i social media (z formatami takimi jak: display i wideo w kilku wersjach i długościach – 30, 15 i 6 sekund) oraz OOH (m.in siatki wielkoformatowe, oklejki na paczkomatach, naklejki na autobusach, backlighty, ekrany DOOH). Realizacje OOH można zobaczyć m.in. na trasach wjazdowych do Warszawy i w wybranych dzielnicach miasta.

ilustracjastrzałka

– Pierwszym etapem współpracy z klientem było wspólne wypracowanie założeń i pomysłów, w tym m.in. stworzenie nazwy i logotypu, wypracowanie tone of voice i „świata marki” oraz opracowanie brand booka. Tak powstał Syty Król: przyjazny lew z sąsiedztwa, na którego diecie upolujesz i zdrową sałatkę, i treściwego schabowego i smakowity deser – komentuje Katarzyna CeglińskaCreative Copywriter z Altavia Kamikaze + K2.

Start właściwej komunikacji nowej marki poprzedziła przygotowana przez klienta in-house akcja rekrutująca pierwszych testerów diety. Altavia Kamikaze + K2 odpowiadała za przygotowanie landing page kampanii sytetesty.pl, gdzie użytkownicy odpowiadając i na kilka pytań mogli wziąć udział w konkursie i wygrać jedną z nagród, stając się jednocześnie oficjalnymi Sytymi Testerami.

– Diety pudełkowe to polski fenomen. Ten rynek z roku na rok rośnie i zdecydowanie jest na nim miejsce dla marki takiej jak Syty Król – będącej blisko swoich klientów, słuchającej ich potrzeb i sugestii. Nasza misja jest dość prosta: zapewnienie klientom zbilansowanego i przede wszystkim sycącego jedzenia, zawsze w dobrej cenie i w ponad 8000 miejscowościach w Polsce. Mówimy po prostu: “Drodzy Klienci, ogarniajcie swoje życie po królewsku, a Syty Król zadba o resztę” – wyjaśnia Michał Korzeniewskibrand manager Sytego Lwa.

Agencja wyłoniona została w przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: Altavia Kamikaze + K2

kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764