logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Syzygy Warsaw hubem technologicznym grupy Syzygy

  PR 08.01.2018, przeczytano 643 razy
ilustracjastrzałka

Agencja SYZYGY Warsaw, należąca do grupy SYZYGY, koncentrując się na kompetencjach digitalowych przypieczętowała współpracę z międzynarodowymi oddziałami grupy i stała się ich głównym dostarczycielem usług w zakresie technologii, a przede wszystkim budowy, wdrożeń i utrzymania platform internetowych. Współpraca między oddziałami w Londynie, Bad Homburgu, Frankfurcie i Warszawie przez ostatni rok pogłębiła się, a jej efektami są realizacje dla m.in. Mazda, Kyocera i Dr. Oetker.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/syzygy-warsaw-hubem-technologicznym-grupy-syzygy,35043,artykul.html

Dzięki wyjątkowemu zespołowi wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, SYZYGY Warsaw od lat oferuje silne wsparcie technologiczne dla grupy. Praca przy wspólnych projektach tylko pogłębiła nasze wspólne zaufanie i usprawniła procesy produkcyjne. W konsekwencji naturalnym było dla nas, żeby to właśnie w Warszawie powinien znajdować się hub technologiczny całej grupy. Polska to kraj specjalistów, szczególnie w zakresie technologii, dlatego wierzę, powierzenie SYZYGY Warsaw takiej odpowiedzialności to jedyna, słuszna decyzja” – powiedział Frank Ladner, chief technology officer grupy SYZYGY.

Wywodzimy się z digitalu i od samego początku istnienia warszawskiego oddziału SYZYGY bierzemy udział w największych projektach grupy. Wierzymy też, że jakość ma znaczenie, a dzięki specjalizacji jesteśmy w stanie tę jakość osiągać i ostatecznie oferować usługi na najwyższym poziomie. To sprawiło, że to właśnie tu, w Warszawie powstał hub technologiczny całej grupy. Jest to dla nas wielkie wyzwanie, ale i olbrzymia szansa, na to by pogłębić kompetencje i stworzyć miejsce o wyjątkowej specjalizacji” – mówi Michał Łukawski, managing director SYZGY Warsaw.

Działania strategiczne SYZYGY Warsaw przewidują rozwinięcie dotychczasowych kompetencji z obszaru strategii, experience design i technologii. W zakresie digital developmentu agencja skupia się na wdrożeniach platform www opartych na CMS-ach enterprise takich jak Adobe Experience Manager i open source, aplikacjach web (HTML, React, AngularJS, PHP, Symfony, Java, Adobe Experience Manager), integracjach usług SaaS (Adobe Analytics, Adobe Target, Adobe Campaign Manager, Google Analytics, Google Optimize) oraz hostingu w chmurze (Amazon Web Services, Heroku i usługi DevOps).

W portfolio SYZYGY znajdują się realizacje dla takich marek jak Mazda, BMW, Kyocera, Dr. Oetker, SAP, PayPal, O2, Nutricia, LOT i TUI.

Źródło: SYZYGY Warsaw

www.syzygy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764