logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Syzygy Warsaw stworzyło nową platformę produktową dla marki Kler

  PR 14.03.2019, przeczytano 571 razy
ilustracjastrzałka

Agencja digitalowa SYZYGY Warsaw uruchomiła nowy serwis internetowy stworzony dla rodzimego producenta ekskluzywnych mebli – firmy Kler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/syzygy-warsaw-stworzylo-nowa-platforme-produktowa-dla-marki-kler,381628,artykul.html

Współpraca zakładała stworzenie nowoczesnej wersji serwisu, który umożliwiłby przeniesienie unikalnego doświadczenia przeglądania katalogów drukowanych do świata wirtualnego. Efektem tego założenia jest projekt bazujący na aspektach wizualnych, ukazujący najdrobniejsze detale i ponadczasową elegancję ponad 250 kolekcji ekskluzywnych mebli. Dodatkowo, aby uprzyjemnić użytkownikom wizytę w serwisie, zwiększono dynamizm serwisu dodając liczne przejścia i subtelne mikrointerakcje, a zastosowanie materiałów wideo pozwala na utrzymanie odpowiedniego tempa narracji.

Oprócz możliwości przeglądania szerokiego wachlarza zestawów mebli wypoczynkowych dostępnych w katalogu mebli, użytkownicy mogą skorzystać z lokalizatora salonów oraz posłuchać muzyki wykonywanej przez stypendystów Fundacji Piotra Klera. Natychmiastowe wyszukiwanie pożądanych zestawów mebli możliwe jest z kolei dzięki wdrożeniu silnika Algoila – obecnie najszybszego rozwiązania na rynku.

SYZYGY Warsaw było odpowiedzialne za zapewnienie kompleksowej usługi zakładającej m.in.: projektowanie UX, projektowanie graficzne, programowanie front-end oraz back-end z wykorzystaniem otwartych frameworków i bibliotek takich jak Symfony oraz React.js, edycję i implementację treści, a także konfigurację infrastruktury bazującej na usługach chmurowych Amazon Web Services. Agencja będzie dbała o rozwój serwisu, który przewiduje przygotowanie nowych wersji językowych oraz uruchomienie i integrację z e-commerce. 

Źródło: SYZYGY Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764