logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Syzygy Warsaw stworzyło nową platformę produktową dla marki Kler

  PR 14.03.2019, przeczytano 238 razy
ilustracjastrzałka

Agencja digitalowa SYZYGY Warsaw uruchomiła nowy serwis internetowy stworzony dla rodzimego producenta ekskluzywnych mebli – firmy Kler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/syzygy-warsaw-stworzylo-nowa-platforme-produktowa-dla-marki-kler,381628,artykul.html

Współpraca zakładała stworzenie nowoczesnej wersji serwisu, który umożliwiłby przeniesienie unikalnego doświadczenia przeglądania katalogów drukowanych do świata wirtualnego. Efektem tego założenia jest projekt bazujący na aspektach wizualnych, ukazujący najdrobniejsze detale i ponadczasową elegancję ponad 250 kolekcji ekskluzywnych mebli. Dodatkowo, aby uprzyjemnić użytkownikom wizytę w serwisie, zwiększono dynamizm serwisu dodając liczne przejścia i subtelne mikrointerakcje, a zastosowanie materiałów wideo pozwala na utrzymanie odpowiedniego tempa narracji.

Oprócz możliwości przeglądania szerokiego wachlarza zestawów mebli wypoczynkowych dostępnych w katalogu mebli, użytkownicy mogą skorzystać z lokalizatora salonów oraz posłuchać muzyki wykonywanej przez stypendystów Fundacji Piotra Klera. Natychmiastowe wyszukiwanie pożądanych zestawów mebli możliwe jest z kolei dzięki wdrożeniu silnika Algoila – obecnie najszybszego rozwiązania na rynku.

SYZYGY Warsaw było odpowiedzialne za zapewnienie kompleksowej usługi zakładającej m.in.: projektowanie UX, projektowanie graficzne, programowanie front-end oraz back-end z wykorzystaniem otwartych frameworków i bibliotek takich jak Symfony oraz React.js, edycję i implementację treści, a także konfigurację infrastruktury bazującej na usługach chmurowych Amazon Web Services. Agencja będzie dbała o rozwój serwisu, który przewiduje przygotowanie nowych wersji językowych oraz uruchomienie i integrację z e-commerce. 

Źródło: SYZYGY Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole...
Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC
Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia....
Unique One promuje wspólną akcję Nestle i portalu Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764