logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Syzygy Warsaw stworzyło nową platformę produktową dla marki Kler

  PR 14.03.2019, przeczytano 258 razy
ilustracjastrzałka

Agencja digitalowa SYZYGY Warsaw uruchomiła nowy serwis internetowy stworzony dla rodzimego producenta ekskluzywnych mebli – firmy Kler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/syzygy-warsaw-stworzylo-nowa-platforme-produktowa-dla-marki-kler,381628,artykul.html

Współpraca zakładała stworzenie nowoczesnej wersji serwisu, który umożliwiłby przeniesienie unikalnego doświadczenia przeglądania katalogów drukowanych do świata wirtualnego. Efektem tego założenia jest projekt bazujący na aspektach wizualnych, ukazujący najdrobniejsze detale i ponadczasową elegancję ponad 250 kolekcji ekskluzywnych mebli. Dodatkowo, aby uprzyjemnić użytkownikom wizytę w serwisie, zwiększono dynamizm serwisu dodając liczne przejścia i subtelne mikrointerakcje, a zastosowanie materiałów wideo pozwala na utrzymanie odpowiedniego tempa narracji.

Oprócz możliwości przeglądania szerokiego wachlarza zestawów mebli wypoczynkowych dostępnych w katalogu mebli, użytkownicy mogą skorzystać z lokalizatora salonów oraz posłuchać muzyki wykonywanej przez stypendystów Fundacji Piotra Klera. Natychmiastowe wyszukiwanie pożądanych zestawów mebli możliwe jest z kolei dzięki wdrożeniu silnika Algoila – obecnie najszybszego rozwiązania na rynku.

SYZYGY Warsaw było odpowiedzialne za zapewnienie kompleksowej usługi zakładającej m.in.: projektowanie UX, projektowanie graficzne, programowanie front-end oraz back-end z wykorzystaniem otwartych frameworków i bibliotek takich jak Symfony oraz React.js, edycję i implementację treści, a także konfigurację infrastruktury bazującej na usługach chmurowych Amazon Web Services. Agencja będzie dbała o rozwój serwisu, który przewiduje przygotowanie nowych wersji językowych oraz uruchomienie i integrację z e-commerce. 

Źródło: SYZYGY Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764