logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Syzygy Warsaw stworzyło nową platformę produktową dla marki Kler

  PR 14.03.2019, przeczytano 215 razy
ilustracjastrzałka

Agencja digitalowa SYZYGY Warsaw uruchomiła nowy serwis internetowy stworzony dla rodzimego producenta ekskluzywnych mebli – firmy Kler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/syzygy-warsaw-stworzylo-nowa-platforme-produktowa-dla-marki-kler,381628,artykul.html

Współpraca zakładała stworzenie nowoczesnej wersji serwisu, który umożliwiłby przeniesienie unikalnego doświadczenia przeglądania katalogów drukowanych do świata wirtualnego. Efektem tego założenia jest projekt bazujący na aspektach wizualnych, ukazujący najdrobniejsze detale i ponadczasową elegancję ponad 250 kolekcji ekskluzywnych mebli. Dodatkowo, aby uprzyjemnić użytkownikom wizytę w serwisie, zwiększono dynamizm serwisu dodając liczne przejścia i subtelne mikrointerakcje, a zastosowanie materiałów wideo pozwala na utrzymanie odpowiedniego tempa narracji.

Oprócz możliwości przeglądania szerokiego wachlarza zestawów mebli wypoczynkowych dostępnych w katalogu mebli, użytkownicy mogą skorzystać z lokalizatora salonów oraz posłuchać muzyki wykonywanej przez stypendystów Fundacji Piotra Klera. Natychmiastowe wyszukiwanie pożądanych zestawów mebli możliwe jest z kolei dzięki wdrożeniu silnika Algoila – obecnie najszybszego rozwiązania na rynku.

SYZYGY Warsaw było odpowiedzialne za zapewnienie kompleksowej usługi zakładającej m.in.: projektowanie UX, projektowanie graficzne, programowanie front-end oraz back-end z wykorzystaniem otwartych frameworków i bibliotek takich jak Symfony oraz React.js, edycję i implementację treści, a także konfigurację infrastruktury bazującej na usługach chmurowych Amazon Web Services. Agencja będzie dbała o rozwój serwisu, który przewiduje przygotowanie nowych wersji językowych oraz uruchomienie i integrację z e-commerce. 

Źródło: SYZYGY Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764