logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szablony do projektowanie grafiki na pojazdy w ofercie Wektor77

  PR 24.10.2015, przeczytano 11593 razy
ilustracja

Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy z tego jak bardzo dziś można sobie ułatwić pracę nad projektami oklejania samochodów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szablony-do-projektowanie-grafiki-na-pojazdy-w-ofercie-wektor77,26364,artykul.html

Przygotowując grafikę dla druku offsetowego w postaci ulotek, plakatu czy wizytówki często korzystamy z plików pomocniczych istniejących w drukarniach internetowych. Jednak niewiele firm projektujących zdaje sobie sprawę z istnienia precyzyjnie przygotowanych rzutów pojazdów do pełnego lub częściowego oklejania samochodów.

Różnica w przygotowaniu projektu oklejenia samochodu na podstawie rysunków zaczerpniętych z Internetu czy wykonania fotografii i ręcznego wykonania pomiarów oraz przeniesienia ich do komputera, a wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanego szablonu jest ogromna. Wykonany odręcznie rysunek rzadko kiedy potrafi wiernie odwzorować bryłę pojazdu, a korzystając z gotowych siatek aut, znacznie zwiększamy efektywność i skracamy czas pracy.

Specjalistyczne rysunki w postaci plików ai, eps, dxf czy cdr można zakupić na stronie http://szablonyaut.wektor77.pl/. Znajduje się tam ponad 6500 szablonów różnych pojazdów, zaczynając od samochodów, poprzez łodzie, żaglówki, helikoptery, lokomotywy, na samolotach kończąc. Co ważne, strona jest na bieżąco uzupełniana o wchodzące na rynek nowe modele środków lokomocji.

Każdy, kto choć raz zabierał się do tego typu projektu wie, ile czasu zajmuje przygotowanie tego typu siatki pojazdu. Dostęp do takiej bazy danych pozwala na w pełni produktywne wykorzystanie czasu.

Źródło: WEKTOR77


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: wektor

(WEKTOR 77)

wektor o sobie:

oklejanie samochodów, wielkoformatowy druk cyfrowy

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
Long4Lashes i AMS w kampanii Digital OOH z efektem 3D
Firma Oceanic, właściciel marki Long4Lashes, wykorzystuje synergię reklamy Digital Out-of-Home z efektem 3D w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To największa kampania z efektem 3D, łącząca formaty outdoorowe i indoorowe przy użyciu jednej kreacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764