logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szachowe wyzwania w kampanii Pekao S.A.

  PR 04.06.2024, przeczytano 257 razy
ilustracjastrzałka

3 czerwca Bank Pekao rozpoczął w mediach społecznościowych serię publikacji, zawierających szachowe zagadki. W ramach nowej kampanii młodzi ludzie mogą podjąć wyzwania opracowane przez mistrza świata juniorów do lat 16 w szachach klasycznych – Jakuba Seemanna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szachowe-wyzwania-w-kampanii-pekao-s.a.,404481,artykul.html

Szachy to jedna z najstarszych i najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Sport ten oddziałuje pozytywnie na dzieci i młodzież – uczy je przede wszystkim logicznego myślenia oraz umiejętności skupienia. Kampania, współtworzona przez Pekao, łączy więc tradycyjne wartości z nowoczesnym podejściem. Szachowe zagadki, udostępniane cyklicznie na profilach społecznościowych banku można rozwiązywać samodzielnie, niezależnie od poziomu zaawansowania.

ilustracjastrzałka

- Nowa kampania łączy świat e-sportu z klasyczną grą w szachy, udowadniając, że jest to zabawa dla każdego – mówi Artur Brudnicki, dyrektor Biura Digital Marketingu w Banku Pekao S.A. – Koncepcja obrana przez bank to kolejne wsparcie młodych ludzi w realizacji ich pasji. Tym razem jednak nie skupiamy się na konkretnym produkcie, lecz na możliwości rozwoju strategicznych i logicznych umiejętności. Wyzwania, w których mogą wziąć udział wszyscy chętni udowadniają, że każdy ruch, zarówno na szachownicy, jak i w życiu, może być początkiem wspaniałej przygody – bo „Jak nie teraz, to kiedy?” – dodaje.

Posty z szachowymi zagadkami będą pojawiać się raz w tygodniu na profilach społecznościowych Pekao (Facebooku i Instagramie). Opracowane i na bieżąco komentowane są przez Jakuba Seemanna. Publikowane materiały wideo z mistrzem szachowym inspirowane są popularnym formatem vlogów, w których ekran dzieli się na sceny gry i osobę prowadzącą. Świat e-sportu w połączeniu z klasycznymi szachami podkreśla wizerunek Pekao jako instytucji, która docenia digitalowe trendy i wspiera młodych w realizacji ich pasji. Wyzwanie jest doskonałą okazją, aby rozwinąć umiejętności strategicznego myślenia, taktyki oraz kalkulacji. Stała interakcja z ekspertem sprawi, że uczestnicy będą mieli możliwość zyskania cennych wskazówek na przyszłość.

W 2023 roku Bank Pekao wprowadził nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi „Jak nie teraz, to kiedy?”. Skierowana do młodych ludzi linia kreatywna inspiruje do próbowania swoich możliwości, wspiera pasje i motywuje do tego, aby nie odkładać niczego na później. Hasło obecnej kampanii reklamowej „Jak nie teraz, to kiedy zrobisz swój pierwszy ruch?” ma wielowymiarowe znaczenie – zachęca ono nie tylko do podjęcia wyzwań szachowych, ale również do stawiania pierwszych samodzielnych kroków w dorosłym życiu, np. poprzez złożenie konta bankowego.

Koncepcję strategiczno-kreatywną przygotowała agencja Digital Kingdom Sp. z.o.o.

Źródło: Pekao S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764