
Grey Days to trwające przez cały miesiąc święto marki New Balance. Specjalne edycje produktów, wydarzenia oraz osobiste historie społeczności ambasadorów i sportowców, tworzą wyjątkową opowieść o ponadczasowym stylu i sile koloru szarego. Realizowana w maju kampania obejmuje działania digitalowe, kampanię influencerską, działania realizowane z partnerami wholesale oraz wydarzenie specjalne.
W ramach Grey Days 2025 szarość pojawia się w dwudziestu jeden modelach butów i jedenastu produktach odzieżowych — od ponadczasowych klasyków po współczesne bestsellery. Wyjątkowym wydarzeniem w ramach Grey Days 2025 będzie premiera najnowszej odsłony 1300JP – modelu, którego nowe wersje trafiają na rynek raz na pięć lat. Ze względu na swoją rzadkość, nienaganne wykonanie i wyjątkowe miejsce w kulturze miłośników sneakersów, jest jedną z najbardziej poszukiwanych sylwetek marki na świecie.
„Szarość uosabia wszystko to, co wyróżnia New Balance. Symbolika koloru szarego od dziesięcioleci pozostaje w centrum naszej uwagi, a Grey Days 2025 pokazuje jej uniwersalne znaczenie. Historie naszych ambasadorów i sportowców oraz ekskluzywne wersje klasycznych sylwetek, to hołd oddany autentyczności i wszechstronności, które są naszym dziedzictwem i wyznaczają drogę, którą podążać będziemy w przyszłości". – komentuje Brian Lynn, Global Vice President of Lifestyle w New Balance.
Szarość zastosowana została po raz pierwszy w latach 80. w najwyższej klasy butach do biegania marki New Balance. W miarę jak skórę i zamsz zastępować zaczęły materiały syntetyczne, jasna biel i krzykliwe zestawienia kolorystyczne zdominowały półki sklepowe. Szarość, wyróżniała się na tle konkurencji, komponując się przy tym doskonale z miejskim tłem biegów ulicznych. Wkrótce wiele osób zauważyło, że kolor szary wygląda dobrze bez względu na tempo poruszania się po mieście. Bardzo szybko stał się synonimem kunsztu, jakości i odwagi bycia sobą — w każdej dziedzinie. Chociaż modele ewoluowały na przestrzeni lat, szary pozostaje symbolem estetyki New Balance na całym świecie.
Źródło: New Balance