logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szarości w kampanii New Balance Grey Days

  PR 06.05.2025, przeczytano 287 razy
ilustracja

Grey Days to trwające przez cały miesiąc święto marki New Balance. Specjalne edycje produktów, wydarzenia oraz osobiste historie społeczności ambasadorów i sportowców, tworzą wyjątkową opowieść o ponadczasowym stylu i sile koloru szarego. Realizowana w maju kampania obejmuje działania digitalowe, kampanię influencerską, działania realizowane z partnerami wholesale oraz wydarzenie specjalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szarosci-w-kampanii-new-balance-grey-days,408658,artykul.html

W ramach Grey Days 2025 szarość pojawia się w dwudziestu jeden modelach butów i jedenastu produktach odzieżowych — od ponadczasowych klasyków po współczesne bestsellery. Wyjątkowym wydarzeniem w ramach Grey Days 2025 będzie premiera najnowszej odsłony 1300JP – modelu, którego nowe wersje trafiają na rynek raz na pięć lat. Ze względu na swoją rzadkość, nienaganne wykonanie i wyjątkowe miejsce w kulturze miłośników sneakersów, jest jedną z najbardziej poszukiwanych sylwetek marki na świecie.

ilustracjastrzałka

Szarość uosabia wszystko to, co wyróżnia New Balance. Symbolika koloru szarego od dziesięcioleci pozostaje w centrum naszej uwagi, a Grey Days 2025 pokazuje jej uniwersalne znaczenie. Historie naszych ambasadorów i sportowców oraz ekskluzywne wersje klasycznych sylwetek, to hołd oddany autentyczności i wszechstronności, które są naszym dziedzictwem i wyznaczają drogę, którą podążać będziemy w przyszłości". – komentuje Brian Lynn, Global Vice President of Lifestyle w New Balance.

ilustracjastrzałka

Szarość zastosowana została po raz pierwszy w latach 80. w najwyższej klasy butach do biegania marki New Balance. W miarę jak skórę i zamsz zastępować zaczęły materiały syntetyczne, jasna biel i krzykliwe zestawienia kolorystyczne zdominowały półki sklepowe. Szarość, wyróżniała się na tle konkurencji, komponując się przy tym doskonale z miejskim tłem biegów ulicznych. Wkrótce wiele osób zauważyło, że kolor szary wygląda dobrze bez względu na tempo poruszania się po mieście. Bardzo szybko stał się synonimem kunsztu, jakości i odwagi bycia sobą — w każdej dziedzinie. Chociaż modele ewoluowały na przestrzeni lat, szary pozostaje symbolem estetyki New Balance na całym świecie.

Źródło: New Balance

Dodatkowe informacje:

O New Balance
New Balance, z siedzibą główną w Bostonie w stanie Massachusetts, działając niezależnie od 1906 roku, ma na celu wspieranie pozytywnych zmian w społecznościach na całym świecie poprzez rozwój sportu i rzemiosła. New Balance zatrudnia 10 000 osób na całym świecie, a w 2024 roku przychody ze sprzedaży produktów wyniosły 7,8 miliarda dolarów. New Balance jest właścicielem pięciu fabryk obuwia sportowego w Nowej Anglii w USA i jednej w Flimby w Wielkiej Brytanii. Obuwie New Balance MADE U.S. jest produkowane przynajmniej w 70% z materiałów wytwarzanych w USA i stanowi ograniczoną część sprzedaży New Balance w USA.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764