logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szczecin: Epson, Eizo i Datacolor na warsztatach fotograficznych

  PR 21.05.2015, przeczytano 1078 razy
ilustracjastrzałka

Doskonały sprzęt – w tym urządzenia Epson, EIZO i Datacolor – zostanie oddane do dyspozycji fotografów podczas profesjonalnych warsztatów pod opieką ekspertów. Początek środę 10 czerwca o 16:30 w Szczecinie w Studio Foto Team. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczecin%3A-epson%2C-eizo-i-datacolor-na-warsztatach-fotograficznych,24939,artykul.html

Fotografia, to miedzy innymi sztuka wiernego odzwierciedlania barw: ze świata rzeczywistego, na matrycę, stamtąd na monitor i wreszcie uzyskanie wydruku dokładnie zgodnego oczekiwaniami twórcy, O tym jak oto osiągnąć, i jak może być w tym pomocna najnowsza technologia dowiedzieć się będzie można podczas warsztatów druku organizowanych przez Foto-team.

Profesjonaliści z firm EPSON, Eizo i Datacolor, opowiedzą nam o zaletach sprzętu i rozwiązań oraz będą służyć pomocą w procesie obróbki, kalibracji i druku zdjęć uczestników. 

Impreza będzie świetną okazją do bezpośredniego zapoznania się z nowościami na rynku m.in. drukarką Epson SureLab D700 (tzw. „suchy lab"), Epson SureColor P600, SureColor P800, kalibratorami Spyder czy najnowszym monitorem Eizo z pełnym 4K - CG318-4K 31. Spotkanie ma formę praktyczną, będzie można drukować, oglądać, kalibrować i przechodzić krok po kroku przygotowania i druku fotografii pod okiem zawodowców. 

Warsztaty poprowadzi specjalista z firmy Epson, Grzegorz Mencfel.

Program ramowy:

  • Wprowadzenie do zagadnienia zarządzania barwą w procesie postprodukcji.
  • Prezentacja monitorów graficznych dla fotografii firmy EIZO oraz rozwiązań do kalibracji firmy Datacolor
  • Kalibracja monitorów w praktyce z wykorzystaniem rozwiązań Datacolor
  • Prezentacja profesjonalnych drukarek pigmentowych oraz papierów firmy Epson
  • Zagadnienia związane z tworzeniem profesjonalnych wydruków, m.in. profile ICC
  • Prawidłowe drukowanie z poziomu różnych programów graficznych (m.in. Photoshop, Lightroom, Corel Draw, Mirage)
  • Drukowanie w praktyce z wykorzystaniem najnowszych drukarek pigmentowych Epson SureColor P600 oraz SureColor P800
  • Tworzenie profesjonalnych prac oraz ich oprawa na przykładzie Japanese Kozo Paper firmy Epson, Epson Digigraphie
  • Monitory graficzne z ColorEdge: CS240, CX241, CG247 oraz model 4K CG318-4K.

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc – obowiązują zapisy, cena warsztatów to 59 zł dla jednej osoby.

Miejsce i czas warsztatów: 

Miejsce: Szczecin, Studio foto-team.pl, ul Wojska Polskiego 5/1

Czas: Środa 10 czerwca w godz. 16.00-20.30

Ilość uczestników 15-25 osób.

Zapisy: http://foto-team.pl/warsztaty-fotograficzne-kurs/warsztaty/kurs/kursy-fotograficzne-7  

Cena: 59 zł

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764