logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szczecin: Fenix 3 promuje pomysł „bezinwazyjnej” reklamy TV

  PR 16.10.2012, przeczytano 8614 razy

Co zrobić, aby móc zarabiać realne pieniądze za każdym razem gdy na ekranie telewizora pokazuje się reklama? Jak, będąc reklamodawcą, skutecznie komunikować się z widzami? W jaki sposób każdy przedsiębiorca może sobie pozwolić na reklamę w telewizji? Nowatorski system bezinwazyjnej reklamy telewizyjnej FENIX3 wystartował w Szczecinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczecin%3A-fenix-3-promuje-pomysl-bezinwazyjnej-reklamy-tv,16959,artykul.html

Spółka FENIX3 zajmująca się bezinwazyjną reklamą telewizyjną wyświetlaną niezależnie od oglądanego programu i stacji telewizyjnej, rozpoczęła swoją działalność 31 lipca 2012 w Szczecinie. Reklamy FENIX3 są zawsze oglądane, ponieważ są wprowadzane bezpośrednio na ekrany telewizorów za pomocą multimedialnych dekoderów HD.  

Reklamy FENIX3 są wizualizowane w formie banerów po prawej i dolnej stronie ekranu. Co 2-3 minuty system FENIX3 wyświetla baner z reklamą niezauważalnie skalując ekran z programem na ok 10 sekund, po upływie których program telewizyjny automatycznie powraca na pełen ekran. Reklamy nie zakłócają fonii ani obrazu i są interaktywne, ponieważ system wideo-komunikacyjny pozwala na komunikację pomiędzy reklamodawcą a widzami w czasie rzeczywistym.

Widzowie posiadający dekodery FENIX3 zarabiają 0,07zł za każde wyświetlenie reklamy. Pieniądze zarobione za oglądanie reklam przelewane są co miesiąc na kartę płatniczą VISA FENIX3. Dzięki temu reklamy FENIX3 są zawsze pozytywnie odbierane.

Reklamodawcy mogą śledzić w panelu zarządzającym ile reklam zostało już obejrzanych oraz gdzie i kiedy zostały one pokazane. System FENIX3 może wyświetlać reklamy precyzyjnie określonej grupie odbiorców, np. rodziny z dziećmi, albo mieszkańcy konkretnej dzielnicy. Pracownicy FENIX3 doradzają każdemu reklamodawcy jak efektywnie korzystać z możliwości systemu i opracowują najlepszą formę wizualną reklamy banerowej.

W tej chwili dostępne są 3 promocyjne oferty pakietowe dla reklamodawców:
-    FENIX3 NA START
-    FENIX3 SILVER
-    FENIX3 PLATINUM.

W skład pakietów promocyjnych wchodzą wyświetlenia różnych typów reklam banerowych i filmów reklamowych, a także darmowa realizacja materiałów graficznych. Cena wyświetlenia jednego baneru reklamowego to jedyne 0,25zł co sprawia, że reklama telewizyjna staje się dostępna dla każdego przedsiębiorcy.

1 października 2012 ruszyła w Szczecinie pierwsza kampania billboardowa FENIX3 pod hasłem „Płacimy za oglądanie Twojej reklamy w TV”, która potrwa do 15 listopada 2012. Celem akcji jest poinformowanie reklamodawców oraz widzów o nowatorskim pomyśle FENIX3, ponieważ możliwość zarabiania realnych pieniędzy za oglądanie reklam w telewizji jest zupełną innowacją na polskim rynku medialnym. Kampania outdorowa będzie wsparta akcjami ulotkowymi, reklamą w Internecie oraz działaniami PR.

FENIX3 planuje otwieranie kolejnych filii w pozostałych miastach wojewódzkich. Ekspansja rozpocznie się wiosną 2013.

Uroczysta gala inauguracyjna systemu bezinwazyjnej reklamy telewizyjnej FENIX3 odbędzie się 23 października 2012 o godzinie 20:00 w Hali MTS w Szczecinie. W programie m.in. prezentacja dekodera multimedialnego oraz możliwości technicznych systemu FENIX3.

Źródło: Fenix 3

www.fenix3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

DRODZY UŻYTKOWNICY TEJ USŁUGI! Miło jest nam gościć Was w serwisie, ale to nie miejsce na dzielenie się uwagami przez odbiorców końcowych.

Informacja na temat tej usługi została tu umieszczona z przeznaczeniem dla ludzi zajmujących się zawodowo reklamą, a miejsce na dyskusję oferujemy po to, aby ci ludzie mogli podzielić się uwagami na temat tej usługi jako narzędzia reklamowego. Opinie odbiorców końcowych będziemy traktować jako off-topic i usuwać.

brak ikonki
,

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(publikowanie nieumotywowanych, anonimowych zarzutów)

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764