logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szczecin: Fenix 3 promuje pomysł „bezinwazyjnej” reklamy TV

  PR 16.10.2012, przeczytano 8641 razy

Co zrobić, aby móc zarabiać realne pieniądze za każdym razem gdy na ekranie telewizora pokazuje się reklama? Jak, będąc reklamodawcą, skutecznie komunikować się z widzami? W jaki sposób każdy przedsiębiorca może sobie pozwolić na reklamę w telewizji? Nowatorski system bezinwazyjnej reklamy telewizyjnej FENIX3 wystartował w Szczecinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczecin%3A-fenix-3-promuje-pomysl-bezinwazyjnej-reklamy-tv,16959,artykul.html

Spółka FENIX3 zajmująca się bezinwazyjną reklamą telewizyjną wyświetlaną niezależnie od oglądanego programu i stacji telewizyjnej, rozpoczęła swoją działalność 31 lipca 2012 w Szczecinie. Reklamy FENIX3 są zawsze oglądane, ponieważ są wprowadzane bezpośrednio na ekrany telewizorów za pomocą multimedialnych dekoderów HD.  

Reklamy FENIX3 są wizualizowane w formie banerów po prawej i dolnej stronie ekranu. Co 2-3 minuty system FENIX3 wyświetla baner z reklamą niezauważalnie skalując ekran z programem na ok 10 sekund, po upływie których program telewizyjny automatycznie powraca na pełen ekran. Reklamy nie zakłócają fonii ani obrazu i są interaktywne, ponieważ system wideo-komunikacyjny pozwala na komunikację pomiędzy reklamodawcą a widzami w czasie rzeczywistym.

Widzowie posiadający dekodery FENIX3 zarabiają 0,07zł za każde wyświetlenie reklamy. Pieniądze zarobione za oglądanie reklam przelewane są co miesiąc na kartę płatniczą VISA FENIX3. Dzięki temu reklamy FENIX3 są zawsze pozytywnie odbierane.

Reklamodawcy mogą śledzić w panelu zarządzającym ile reklam zostało już obejrzanych oraz gdzie i kiedy zostały one pokazane. System FENIX3 może wyświetlać reklamy precyzyjnie określonej grupie odbiorców, np. rodziny z dziećmi, albo mieszkańcy konkretnej dzielnicy. Pracownicy FENIX3 doradzają każdemu reklamodawcy jak efektywnie korzystać z możliwości systemu i opracowują najlepszą formę wizualną reklamy banerowej.

W tej chwili dostępne są 3 promocyjne oferty pakietowe dla reklamodawców:
-    FENIX3 NA START
-    FENIX3 SILVER
-    FENIX3 PLATINUM.

W skład pakietów promocyjnych wchodzą wyświetlenia różnych typów reklam banerowych i filmów reklamowych, a także darmowa realizacja materiałów graficznych. Cena wyświetlenia jednego baneru reklamowego to jedyne 0,25zł co sprawia, że reklama telewizyjna staje się dostępna dla każdego przedsiębiorcy.

1 października 2012 ruszyła w Szczecinie pierwsza kampania billboardowa FENIX3 pod hasłem „Płacimy za oglądanie Twojej reklamy w TV”, która potrwa do 15 listopada 2012. Celem akcji jest poinformowanie reklamodawców oraz widzów o nowatorskim pomyśle FENIX3, ponieważ możliwość zarabiania realnych pieniędzy za oglądanie reklam w telewizji jest zupełną innowacją na polskim rynku medialnym. Kampania outdorowa będzie wsparta akcjami ulotkowymi, reklamą w Internecie oraz działaniami PR.

FENIX3 planuje otwieranie kolejnych filii w pozostałych miastach wojewódzkich. Ekspansja rozpocznie się wiosną 2013.

Uroczysta gala inauguracyjna systemu bezinwazyjnej reklamy telewizyjnej FENIX3 odbędzie się 23 października 2012 o godzinie 20:00 w Hali MTS w Szczecinie. W programie m.in. prezentacja dekodera multimedialnego oraz możliwości technicznych systemu FENIX3.

Źródło: Fenix 3

www.fenix3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

DRODZY UŻYTKOWNICY TEJ USŁUGI! Miło jest nam gościć Was w serwisie, ale to nie miejsce na dzielenie się uwagami przez odbiorców końcowych.

Informacja na temat tej usługi została tu umieszczona z przeznaczeniem dla ludzi zajmujących się zawodowo reklamą, a miejsce na dyskusję oferujemy po to, aby ci ludzie mogli podzielić się uwagami na temat tej usługi jako narzędzia reklamowego. Opinie odbiorców końcowych będziemy traktować jako off-topic i usuwać.

brak ikonki
,

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(publikowanie nieumotywowanych, anonimowych zarzutów)

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764