logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twardoch, Damięcki i Fisz uwiecznili podziękowania na opakowaniach whisky Grant's

  PR 17.09.2020, przeczytano 1653 razy
ilustracjastrzałka

Szczepan Twardoch, Mateusz Damięcki oraz Fisz – trzy różne osobowości, które połączyła jedna idea. Postanowili sięgnąć do zakamarków swojej pamięci i odnaleźć bohaterów epizodów ze swojego życia – wyjątkowych ludzi, którzy odkryli przed nimi nieznany wcześniej świat. Wówczas nie zakończyli tych historii. Dlatego dzisiaj powrócili do nich, by powiedzieć DZIĘKUJĘ – słowo, którego zabrakło lata temu. Podziękowania te uwiecznili na opakowaniach trzech, limitowanych whisky Grant’s – Grant’s 12 YO, Grant’s Smoky i Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish*. Teraz, dzięki platformie #NiewypowiedzianeDziekuje, swoje podziękowania może wyrazić każdy z nas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twardoch%2C-damiecki-i-fisz-uwiecznili-podziekowania-na-opakowaniach-whisky-grant-s,388484,artykul.html

W męskim świecie nie ma miejsca na zbyt wiele słów. Są fakty, które mówią same za siebie. Czasami jednak nawet najtwardsi faceci, sięgając w głąb swojej pamięci, przywołują epizody, które zmieniły bieg ich życia, a które nie zakończyły się jednym, prostym słowem – dziękuję. Dzisiaj, dzięki platformie #NiewypowiedzianeDziekuje, każdy, kto odkryje w sobie taką potrzebę może to zrobić w oryginalny sposób. #NiewypowiedzianeDziekuje umożliwia wygenerowanie indywidualnych podziękowań. Ich nadawca musi zadbać tylko o treść, wybrać jedną z trzech stylistyk, która najlepiej ją zilustruje, a potem w kilku prostych krokach przygotować swoje wcześniej #NiewypowiedzianeDziekuje.

Inspiracją do stworzenia platformy stało się wprowadzenie na rynek trzech, limitowanych, opakowań whisky Grant’s, które do swoich podziękowań dołączyli – Mateusz Damięcki, Szczepan Twardoch oraz Fisz. Stylowe kartony to trzy różne historie – te opowiedziane elementami symbolizującymi zawód każdego z bohaterów oraz te, opowiedziane smakiem whisky, która się w ich znajduje.

Mateusz Damięcki przywołał swoją opowieść z czasów, kiedy stawiał pierwsze kroki na deskach teatru. Wówczas spotkał na swojej drodze Pana Bogdana, nocnego portiera, który otworzył przed nim drzwi do świata, którego nie widać ze sceny i widowni. To spotkanie zmieniło sposób w jaki postrzegać zaczął teatr. Przed laty zabrakło w nim jednak jednego prostego słowa – dziękuję. Dzisiaj nadrobił tę zaległość, a do podziękowań dołączył whisky Grant’s 12 YO – kompozycję starannie dobranych, dojrzewających przez minimum 12 lat whisky słodowych i zbożowych. Ta leżakująca przez pół roku w specjalnej kadzi whisky, zachwyca smakiem oraz aromatem i niewątpliwie trafi w gust koneserów bursztynowego trunku.

Szczepan Twardoch powrócił do historii, która zdarzyła się, kiedy wyruszył w swój pierwszy rejs. Kapitanem statku, na który się mustrował był szorstki i grubiański wilk morski, który ze stoickim spokojem prowadził młodą załogę przez burze i sztormy. Pokazał im, że strach nie jest niczym złym. Ważnym jest żeby nawet wtedy, kiedy się czegoś boimy, robić to, co należy. To było ich pierwsze i ostatnie spotkanie. Po zakończeniu rejsu Kapitan poklepał Szczepana Twardocha po ramieniu, a ten opuścił pokład bez słowa… dziękuję. Ale na jego powiedzenie nigdy nie jest zbyt późno, dlatego dzisiaj swoje podziękowania uświetnia whisky Grant’s Smoky. To whisky, która dojrzewa w trzech rożnych typach beczek, dzięki czemu zyskuje łagodny i bogaty smak. To wyjątkowe połącznie whisky zbożowych i słodowych ze specjalnym dodatkiem whisky dymnych.

Fisz wspomniał swojego przyjaciela ze szkoły podstawowej. Zanim jednak połączyła ich niezwykła więź, mijał go na korytarzu – niezależnego i dumnego ze swojej odmienności. Ich drogi skrzyżowały się dzięki wspólnej pasji do muzyki. Od niego nauczył się, że tkwi w niej ogromna siła, a świat dźwięków stwarza możliwość tworzenia czegoś niezwykłego. Jak to bywa ze szkolnymi przyjaźniami, tę również zakończył czas. Ale czas nie osłabił tego, czego wówczas nauczył się Fisz – świat muzyki nie znosi pozerów. Kiedy jesteśmy młodzi i całe życie przed nami, umykają nam drobne gesty, jak choćby powiedzenie dziękuję. Dlatego dzisiaj Fisz mówi „dziękuję” z whisky Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish, która swój bogaty, łagodny smak, wzbogacony o owocowe nuty, zawdzięcza leżakowaniu przez minimum 8 lat w trzech różnych typach beczek.

Aktywacji #NiewypowiedzianeDziekuje towarzyszył będzie konkurs konsumencki. Nagrodzonych w nim zostanie 150 osób, które stworzą najbardziej oryginalne podziękowania. Warto zadać sobie ten trud, ponieważ to doskonała okazja do wyrażenia tego, co dotychczas nie zostało wypowiedziane i zgarnięcia jednej z limitowanych edycji whisky Grant’s… którą delektować się można wspólnie z osobą, której chcemy powiedzieć DZIĘKUJĘ!

Źródło: CEDC

www.cedc.com

Dodatkowe informacje:

* Whisky Grant’s Smoky i Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish dostępne są w dystrybucji od sierpnia, whisky Grant’s 12 YO pojawi się na rynku w połowie października.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764