logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szczepan Twardoch felietonistą „Dużego Formatu”

  PR 15.01.2021, przeczytano 689 razy
ilustracjastrzałka
fot. Zuza Krajewska Warsaw Creatives

W styczniu 2021 r. do zespołu „Gazety Wyborczej” dołączył Szczepan Twardoch. Felietony autora bestsellerowego „Króla” od 18 stycznia co dwa tygodnie będą ukazywać się w poniedziałkowym wydaniu dziennika - na łamach „Dużego Formatu” oraz w serwisie Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczepan-twardoch-felietonista-_duzego-formatu_,389835,artykul.html

18 stycznia 2021 r. Szczepan Twardoch pisarz i publicysta, autor między innymi powieści „Morfina", „Drach” i zekranizowanego w 2020 r. przez Canal+ „Króla", opublikuje pierwszy felieton na łamach „Gazety Wyborczej” w ramach stałej współpracy z redakcją dziennika. Jego teksty będzie można czytać co dwa tygodnie w „Dużym Formacie” – reporterskim tygodniku „Gazety Wyborczej”, który  co poniedziałek ukazuje się z dziennikiem, a także w serwisie Wyborcza.pl.

Pierwszy felieton, zatytułowany „Stary Draga”, to osobista opowieść pisarza o niedawno zmarłym dziadku, którego 100-letnie życie było kwintesencją śląskiego losu.

- Szczepana Twardocha nie trzeba przedstawiać, to jeden z najważniejszych współczesnych polskich pisarzy, wielokrotnie nagradzany autor m.in. „Morfiny”, „Dracha” oraz „Króla”, którego świetną ekranizację oglądamy na antenie Canal+. Oddajemy więc nasze łamy felietoniście z najwyższej półki. Cieszymy się z tego bardzo, a ja - jako Ślązak - podwójnie - mówi Bartosz Wieliński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764