logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szczepan Twardoch w kampanii Raiffeisen Polbank

  PR 09.07.2018, przeczytano 1229 razy
ilustracjastrzałka

Znany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch twarzą kolejnej odsłony kampanii Raiffeisen Polbank w ramach platformy komunikacyjnej „Miastonauci”, stworzonej i realizowanej przez Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczepan-twardoch-w-kampanii-raiffeisen-polbank,37167,artykul.html

W swej komunikacji Raiffeisen Polbank oddaje głos Miastonautom – ludziom zanurzonym w wirze miejskiego życia, z którym łączą ich skomplikowane stosunki i silne emocje. W najnowszej odsłonie kampanii, poświęconej aplikacji Mobilny Portfel, o swych relacjach z miastem opowiada znany pisarz Szczepan Twardoch, autor kultowych „Morfiny” i „Króla”.

- Mimo, że statystyki czytelnictwa w Polsce nie zachwycają, to literatura i jej twórcy wciąż potrafią budzić emocje nieporównywalne z innymi gałęziami kultury. Szczepan Twardoch łączy najwyższy poziom literacki z wyrazistym osobistym stylem i zarazem mocno kojarzy się z dwoma środowiskami miejskimi: Warszawą oraz aglomeracją Śląską. Przyznaje się zresztą do pewnego rozerwania między tymi dwoma przestrzeniami i do ambiwalentnego stosunku do miast w ogóle. I to ta dychotomia uczuć zainspirowała naszą nową kampanię. – tłumaczy Kuba Janicki, Creative Director w Opus B.

Miejscem akcji filmowej impresji, w której Szczepan Twardoch snuje swą opowieść, wybrane zostały Katowice. Miasto dynamicznie rozwijające się, lecz wciąż pełne kontrastów, niebywale plastyczne, a przy tym wciąż – w swej współczesnej odsłonie - nieopatrzone w filmie i reklamie.

Bank występuje w kampanii w roli pilnego słuchacza, który próbuje zrozumieć specyficzny stosunek mieszkańców do miast i wynikające z niego potrzeby, a następnie odpowiedzieć na nie produktami, które ułatwią korzystanie z miejsca, w którym żyją. Taką rolę pełni Mobilny Portfel, aplikacja, dzięki której nie tylko zapłacimy telefonem za kawę i książki, ale także za parking czy bilety komunikacji miejskiej.

Za awangardową, eklektyczną i zarazem hipnotyczną warstwę plastyczną filmów, odpowiada Opus B i reżyser Tadeusz Śliwa, produkcją zajął się Bomaye Production House.

- Praca na planie zwykle sprawia mi przyjemność, tak było i tym razem. Cenię profesjonalizm, dlatego obserwowanie tak zgranego i sprawnego zespołu przy pracy sprawiło mi satysfakcję, jeszcze większą zaś cieszący oko efekty końcowy – mówi Szczepan Twardoch.

Działania wystartowały 9 lipca i potrwają do 30 września. Kampania obejmuje spoty telewizyjne w największych stacjach: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN oraz szereg stacji tematycznych, a także działania digitalowe obejmujące social media (Facebook, Instagram), influence marketing, reklamy video na YouTube i Spotify oraz standardową kampanię odsłonową i rich mediową na popularnych portalach. Dodatkowo bank pojawi się z reklamą w kinach, na citylightach i w warszawskim metrze, a także – po raz pierwszy – na muralach w takich miastach jak: Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków oraz Wrocław. W witrynach placówek zawisną nowe plakaty, a do oddziałów trafią nowe materiały BTL. Kampanię poprzedziły działania teaserowe, głównie w Internecie.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764