logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Szczepimysię – KGHM z kampanią dla pracowników miedziowej spółki

  PR 26.07.2021, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczepimysie-%E2%80%93-kghm-z-kampania-dla-pracownikow-miedziowej-spolki,392415,artykul.html

Pierwszy mobilny punkt szczepień, który obsługuje personel Miedziowego Centrum Zdrowia stanął wczoraj Zakładach Górniczych Rudna. Tam — jednego dnia — udało się namówić do szczepienia blisko 100 osób. Akcja w oddziałach KGHM potrwa do końca lipca.

- KGHM zdał egzamin w najtrudniejszym czasie pandemii. Pracownicy stosowali się do wprowadzonych w firmie restrykcyjnych obostrzeń, co pozwoliło zachować firmie ciągłość produkcji. Teraz naszą troską jest poziom zaszczepienia załogi. Robimy wiele, by w miedziowej spółce pracowało się bezpiecznie – powiedziała Lidia Marcinkowska-Bartkowiak, dyrektor naczelny ds. komunikacji w KGHM.

Do szczepień w mobilnych punktach mogą się też zgłosić pracownicy innych spółek z Grupy Kapitałowej KGHM oraz podmiotów zewnętrznych współpracujących z oddziałami.

Chętni mają do dyspozycji zarówno jednodawkowe, jak i dwudawkowe rodzaje szczepień przeciw COVID 19.

W KGHM od wielu tygodni trwa wewnętrzna kampania zachęcająca do szczepień. W oddziałach pojawiły się m.in. specjalne plakaty, na których zaszczepieni pracownicy namawiają kolegów do wzięcia udziału w akcji. Uruchomiony zostanie również – na wzór ogólnopolskiej loterii – konkurs z nagrodami dla zaszczepionych pracowników.

Źródło: KGHM Polska Miedź S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764