logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii

  PR 28.05.2020, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczera-reklama-czyli-marketing-w-czasie-pandemii,387186,artykul.html

Jak firmy radzą sobie z taką sytuacją? Jednym z rozwiązań może być #HonestAD czyli “szczera reklama”, którą niedawno w swojej kampanii wykorzystała agencja kreatywna Oxymoron z Łodzi. Firma postawiła na bezpośredni przekaz, w którym zwraca się z prośbą o pomoc w znalezieniu klientów. Na plakatach Oxymoronu widnieje pytanie: “Hi, We have some trouble with finding new clients. Can you help us?” (tłum.: “Cześć, mamy problemy ze znalezieniem nowych klientów. Pomożesz?”).

Ta niskobudżetowa kampania outdoorowa pozostaje w spójności z polityką firmy. Jak deklaruje współwłaściciel Oxymoronu, Michał Chlebosz:

- Wierzymy że jedynym sposobem na prowadzenie działalności gospodarczej jest bycie wiernym wobec siebie i uczciwym w stosunku do klientów.

Agencja zapewnia, że jeśli ktoś jest w stanie jej pomóc, to ona z pewnością będzie mogła odwdzięczyć się tym samym.

ilustracjastrzałka

Źródło: Oxymoron

www.oxymoron.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strefa Przemian z More Communications Agency
Agencja more communications agency nawiązała współpracę z Anną Kolasińską i Bartkiem Szemrajem – trenerami, dietetykami i twórcami Strefy Przemian.
25 lat Igepa Polska
W tym roku Igepa, znany dystrybutor m.in. papierów poligraficznych, biurowych i materiałów dla reklamy wizualnej, obchodzi wyjątkowy jubileusz - ćwierćwiecze działalności w Polsce. W sierpniu 1995 roku zarejestrowana została w Krakowie Igepa Polska Spółka z o.o.
Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług
FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
Havas Media Group z ofertą TV 360°
Agencja mediowa Havas Media Group wprowadziła do swojej oferty nową usługę – TV 360°, dzięki której możliwe jest dotarcie do wielu użytkowników w całym ekosystemie telewizyjnym w ramach jednej kampanii.
266 najlepszych zdjęć prasowych z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo można oglądać od 8 do 20 lipca w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764