logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii

  PR 28.05.2020, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczera-reklama-czyli-marketing-w-czasie-pandemii,387186,artykul.html

Jak firmy radzą sobie z taką sytuacją? Jednym z rozwiązań może być #HonestAD czyli “szczera reklama”, którą niedawno w swojej kampanii wykorzystała agencja kreatywna Oxymoron z Łodzi. Firma postawiła na bezpośredni przekaz, w którym zwraca się z prośbą o pomoc w znalezieniu klientów. Na plakatach Oxymoronu widnieje pytanie: “Hi, We have some trouble with finding new clients. Can you help us?” (tłum.: “Cześć, mamy problemy ze znalezieniem nowych klientów. Pomożesz?”).

Ta niskobudżetowa kampania outdoorowa pozostaje w spójności z polityką firmy. Jak deklaruje współwłaściciel Oxymoronu, Michał Chlebosz:

- Wierzymy że jedynym sposobem na prowadzenie działalności gospodarczej jest bycie wiernym wobec siebie i uczciwym w stosunku do klientów.

Agencja zapewnia, że jeśli ktoś jest w stanie jej pomóc, to ona z pewnością będzie mogła odwdzięczyć się tym samym.

ilustracjastrzałka

Źródło: Oxymoron

www.oxymoron.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764