logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu w kampanii społecznej Cartoon Network

  PR 16.04.2018, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szczesny-i-krychowiak-mowia-stop-dokuczaniu-w-kampanii-spolecznej-cartoon-network,36154,artykul.html

W spocie promującym kampanię panowie opowiadają o sile swojej przyjaźni, o wspólnym przeżywaniu sukcesów i podnoszeniu się po porażkach. Organizatorzy akcji chcą posłużyć się przykładem popularnych piłkarzy, aby pokazać uczniom i uczennicom szkół podstawowych wartość koleżeńskich relacji:

– Jako ludzie mamy naturalną potrzebę przynależenia, bycia akceptowanym i zrozumianym. Dzięki przyjaciołom życie nabiera kolorów, staje się interesujące, pełne przygód i doświadczeń. Historia tegorocznych ambasadorów mocno podkreśla siłę przyjaźni, wzajemnego wspierania się i wspólnego sięgania po marzenia. Dobry kumpel u boku to nie tylko inspiracja do działania ale też oaza bezpieczeństwa. Nadając rozgłos tego typu postawom, kierujmy uwagę najmłodszych na to, co w życiu ważne: przyjaźń. – mówi Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nintu, która jest partnerem kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

Przybij piątkę i #BądźKumplem

W ramach promowania koleżeńskich zachowań Cartoon Network zachęca w tym roku do przybijania piątki ze swoimi kumplami i zamieszczania wspólnych zdjęć z hashtagiem #Bądźkumplem. Wzmocnienie pozytywnego przekazu w sieci jest szczególnie istotne dlatego, że w tegorocznej edycji kampanii organizatorzy chcą również zwrócić uwagę na kwestie związane z cyberprzemocą:

– We współpracy z Cartoon Network mamy do wykonania ważną misję - chcemy uświadomić rodziców i dzieci, że dokuczanie w sieci jest, niestety, bardzo powszechnym problemem. Ale jest to też problem, z którym możemy sobie poradzić. Według raportu NIK aż 40% młodzieży w wieku szkolnym zetknęło się ze zjawiskiem cyberprzemocy, a blisko połowa przyznała, że w przypadku jej doświadczenia nie szukałaby pomocy u bliskich. Dlatego tak istotne jest uczulanie oraz uświadamianie rodziców, że Internet nie zawsze jest miejscem bezpiecznym dla ich dzieci. – mówi Paweł Stano, prezes Lifetube, tegorocznego partnera akcji.

Materiały dla dzieci, nauczycieli i rodziców na stronie kampanii

Szczegółowe informacje o najnowszej edycji kampanii można znaleźć pod adresem badzkumplem.cartoonnetwork.pl. Oficjalna strona została zaktualizowana o zupełnie nowe materiały. Oprócz przydatnych porad i wskazówek dla dzieci i rodziców na temat radzenia sobie z dokuczaniem w szkole i w Internecie, znalazł się tam również bogaty pakiet materiałów dla nauczycieli (scenariusze lekcji oraz obszerny przewodnik metodologiczny)  przygotowany przez ekspertów z Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Konkurs dla klas

W ramach kampanii Cartoon Network zaprasza też klasy I-VI szkół podstawowych do udziału w konkursie „Wymarzony Dzień Kumpla”. Do wygrania są vouchery na zakup wyposażenia szkolnego oraz tablety, a zadaniem konkursowym jest przygotowanie przez klasę pod opieką wychowawcy kreatywnego pomysłu na obchody „Dnia Kumpla”. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 13 maja. Wszystkie szczegóły zabawy i regulamin dostępne są na stronie kampanii.

Akcja „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Na antenie Cartoon Network, w wybranych kanałach platformy nc+ i w Internecie emitowany będzie spot z udziałem ambasadorów.


Źródło: Cartoon Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 Nowe aparaty Coolpix z superzoomem firmy Nikon
Nikon przedstawia dwa nowe aparaty COOLPIX z superzoomem, wyposażone w zaawansowane funkcje oraz optykę NIKKOR pozwalające na wykonywanie rewelacyjnych zdjęć. Od kadrów z dużych dystansów po uliczny reportaż, wszystko jest w zasięgu. Nowe aparaty kompaktowe są łatwe w obsłudze i rejestrują ostre kadry  zarówno szerokim kątem, jak i długą ogniskową,...
Mbridge nawiązuje współpracę z Gentleman-store.pl
Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania z zakresu SEO dla sklepu internetowego Gentleman-Store.pl.
Remadays Warsaw 2019: Loteria i nagrody dla zwiedzających
Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw  2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających.
Mutoh Valuejet 1324 X tym razem w Agencji Reklamowej Gale
Drukarka wielkoformatowa Mutoh ValueJet 1324X jest urządzeniem wysoce wszechstronnym, a przez to jednym z najczęściej sprzedawanych ploterów w Polsce. Kolejne jej wdrożenie miało miejsce w Agencji Reklamowej GALE.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone