logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szef BrandZ Top 100 w Polsce

   25.05.2011, przeczytano 2329 razy

Peter Walshe, Global BrandZ Director w Millward Brown, odpowiedzialny za raport BrandZ Top 100, będzie kolejnym gościem specjalnym kongresu ''Future Marketing'' w Sopocie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szef-brandz-top-100-w-polsce,12593,artykul.html

Peter Walshe wniósł znaczący udział w stworzenie dorocznego rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, uwzględniającego 100 najdroższych marek na świecie. Na początku maja opublikowana została jego najnowsza wersja. Walshe swoje umiejętności i wiedzę wykorzystuje jako gość specjalny konferencji i warsztatów, dodatkowo wspierając się doświadczeniem wyniesionym z krótkiej kariery aktorskiej.

Wykładu Petera Welsha na kongresie ''Future Marketing'' będzie można posłuchać we wtorek, 31 maja w ścieżce tematycznej Zarządzanie i strategia marki. Temat prelekcji: ''Marketing Means Money: the Brand Contribution''.

Kongres Dyrektorów Marketingu ''Future Marketing'' to wydarzenie kierowane do osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Francji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Węgier i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów. Organizatorem jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której serwis www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10. urodziny. Kongres, wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010, www.dyrektormarketinguroku.pl ma być ich ukoronowaniem.

Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce. Gośćmi specjalnymi będą między innymi: David Patton - President & CEO Grey EMEA na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Nick Wiggin - Dyrektor Strategii Ericsson, Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte, Martin Radelfinger - CBDO Goldbach, Chris Dobson - Vice President BBC Worldwide, Robin Hamman, Digital Director Edelman PR, Matthew Frogart - CDO TNS Global, Tony Allen - DCB Dragon Rouge. Wśród polskich gości znajdują się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica - dyrektor ds. strategii w TNS, Tomasz Modzelewski - prezes Zelmer, Marcin Skowroński - dyrektor pionu marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadzi ponad 80 zaproszonych prelegentów.

Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: trendy komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR. Warsztaty towarzyszące Kongresowi prowadzone będą przez przedstawicieli Grupy Training & Consulting, agencji: Face Addicted, PZL oraz domu mediowego Starcom.

Drugiego dnia kongresu, we wtorek, 31 maja o godzinie 20:00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010. Osobą prowadzącą będzie telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent - Sabiny Jeszki.

Imprezie towarzyszyć będą również m.in. rejsy jachtami regatowymi i motorowymi (sponsorowane przez firmę TAG Heuer), a także wieczorne imprezy w sopockim Uniqe Club & Lounge, zarezerwowanym dla gości kongresu.

Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdoorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group, za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One, opiekę techniczną, multimedia, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator, za obsługę infolinii i call center odpowiedzialny jest firma Bancom, za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR, za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE, oficjalnym ubezpieczycielem kongresu jest PZU, komunikację zapewnia nam Play, za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska, oficjalnym przewoźnikiem kongresu jest Lufthansa, w doborze mediów doradza nam Starcom, do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.

Partnerami Kongresu są: TVN, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, PKN ORLEN, PZU, PLAY, AMS, PAP, ARBOInteractive, Radio PIN, Digital ONE, Prowokator, Prografix, NEC, Ringer Axel Springer, FilmWorks, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, Detal Dzisiaj, PLAY, Puls Biznesu, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, TAGHeuer, Miasto Sopot, Midoceanbrands, AtMedia, Prografix, Mercedes-Benz, L-S-W, Eclipse, Euronet, SAR, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Face Addicted, Lufthansa i Starcom.

Źródło: Mediarun 
www.mediarun.pl
www.kongresdyrektorowmarketingu.pl
www.dyrektormarketinguroku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764