logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szef BrandZ Top 100 w Polsce

   25.05.2011, przeczytano 2147 razy

Peter Walshe, Global BrandZ Director w Millward Brown, odpowiedzialny za raport BrandZ Top 100, będzie kolejnym gościem specjalnym kongresu ''Future Marketing'' w Sopocie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szef-brandz-top-100-w-polsce,12593,artykul.html

Peter Walshe wniósł znaczący udział w stworzenie dorocznego rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, uwzględniającego 100 najdroższych marek na świecie. Na początku maja opublikowana została jego najnowsza wersja. Walshe swoje umiejętności i wiedzę wykorzystuje jako gość specjalny konferencji i warsztatów, dodatkowo wspierając się doświadczeniem wyniesionym z krótkiej kariery aktorskiej.

Wykładu Petera Welsha na kongresie ''Future Marketing'' będzie można posłuchać we wtorek, 31 maja w ścieżce tematycznej Zarządzanie i strategia marki. Temat prelekcji: ''Marketing Means Money: the Brand Contribution''.

Kongres Dyrektorów Marketingu ''Future Marketing'' to wydarzenie kierowane do osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Francji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Węgier i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów. Organizatorem jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której serwis www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10. urodziny. Kongres, wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010, www.dyrektormarketinguroku.pl ma być ich ukoronowaniem.

Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce. Gośćmi specjalnymi będą między innymi: David Patton - President & CEO Grey EMEA na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Nick Wiggin - Dyrektor Strategii Ericsson, Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte, Martin Radelfinger - CBDO Goldbach, Chris Dobson - Vice President BBC Worldwide, Robin Hamman, Digital Director Edelman PR, Matthew Frogart - CDO TNS Global, Tony Allen - DCB Dragon Rouge. Wśród polskich gości znajdują się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica - dyrektor ds. strategii w TNS, Tomasz Modzelewski - prezes Zelmer, Marcin Skowroński - dyrektor pionu marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadzi ponad 80 zaproszonych prelegentów.

Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: trendy komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR. Warsztaty towarzyszące Kongresowi prowadzone będą przez przedstawicieli Grupy Training & Consulting, agencji: Face Addicted, PZL oraz domu mediowego Starcom.

Drugiego dnia kongresu, we wtorek, 31 maja o godzinie 20:00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010. Osobą prowadzącą będzie telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent - Sabiny Jeszki.

Imprezie towarzyszyć będą również m.in. rejsy jachtami regatowymi i motorowymi (sponsorowane przez firmę TAG Heuer), a także wieczorne imprezy w sopockim Uniqe Club & Lounge, zarezerwowanym dla gości kongresu.

Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdoorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group, za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One, opiekę techniczną, multimedia, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator, za obsługę infolinii i call center odpowiedzialny jest firma Bancom, za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR, za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE, oficjalnym ubezpieczycielem kongresu jest PZU, komunikację zapewnia nam Play, za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska, oficjalnym przewoźnikiem kongresu jest Lufthansa, w doborze mediów doradza nam Starcom, do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.

Partnerami Kongresu są: TVN, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, PKN ORLEN, PZU, PLAY, AMS, PAP, ARBOInteractive, Radio PIN, Digital ONE, Prowokator, Prografix, NEC, Ringer Axel Springer, FilmWorks, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, Detal Dzisiaj, PLAY, Puls Biznesu, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, TAGHeuer, Miasto Sopot, Midoceanbrands, AtMedia, Prografix, Mercedes-Benz, L-S-W, Eclipse, Euronet, SAR, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Face Addicted, Lufthansa i Starcom.

Źródło: Mediarun 
www.mediarun.pl
www.kongresdyrektorowmarketingu.pl
www.dyrektormarketinguroku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764