Peter Walshe, Global BrandZ Director w Millward Brown, odpowiedzialny za raport BrandZ Top 100, będzie kolejnym gościem specjalnym kongresu ''Future Marketing'' w Sopocie.
Peter Walshe wniósł znaczący udział w stworzenie dorocznego rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, uwzględniającego 100 najdroższych marek na świecie. Na początku maja opublikowana została jego najnowsza wersja. Walshe swoje umiejętności i wiedzę wykorzystuje jako gość specjalny konferencji i warsztatów, dodatkowo wspierając się doświadczeniem wyniesionym z krótkiej kariery aktorskiej.
Wykładu Petera Welsha na kongresie ''Future Marketing'' będzie można posłuchać we wtorek, 31 maja w ścieżce tematycznej Zarządzanie i strategia marki. Temat prelekcji: ''Marketing Means Money: the Brand Contribution''.
Kongres Dyrektorów Marketingu ''Future Marketing'' to wydarzenie kierowane do osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Francji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Węgier i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów. Organizatorem jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której serwis www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10. urodziny. Kongres, wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010, www.dyrektormarketinguroku.pl ma być ich ukoronowaniem.
Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce. Gośćmi specjalnymi będą między innymi: David Patton - President & CEO Grey EMEA na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Nick Wiggin - Dyrektor Strategii Ericsson, Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte, Martin Radelfinger - CBDO Goldbach, Chris Dobson - Vice President BBC Worldwide, Robin Hamman, Digital Director Edelman PR, Matthew Frogart - CDO TNS Global, Tony Allen - DCB Dragon Rouge. Wśród polskich gości znajdują się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica - dyrektor ds. strategii w TNS, Tomasz Modzelewski - prezes Zelmer, Marcin Skowroński - dyrektor pionu marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadzi ponad 80 zaproszonych prelegentów.
Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: trendy komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR. Warsztaty towarzyszące Kongresowi prowadzone będą przez przedstawicieli Grupy Training & Consulting, agencji: Face Addicted, PZL oraz domu mediowego Starcom.
Drugiego dnia kongresu, we wtorek, 31 maja o godzinie 20:00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010. Osobą prowadzącą będzie telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent - Sabiny Jeszki.
Imprezie towarzyszyć będą również m.in. rejsy jachtami regatowymi i motorowymi (sponsorowane przez firmę TAG Heuer), a także wieczorne imprezy w sopockim Uniqe Club & Lounge, zarezerwowanym dla gości kongresu.
Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdoorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group, za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One, opiekę techniczną, multimedia, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator, za obsługę infolinii i call center odpowiedzialny jest firma Bancom, za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR, za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE, oficjalnym ubezpieczycielem kongresu jest PZU, komunikację zapewnia nam Play, za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska, oficjalnym przewoźnikiem kongresu jest Lufthansa, w doborze mediów doradza nam Starcom, do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.
Partnerami Kongresu są: TVN, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, PKN ORLEN, PZU, PLAY, AMS, PAP, ARBOInteractive, Radio PIN, Digital ONE, Prowokator, Prografix, NEC, Ringer Axel Springer, FilmWorks, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, Detal Dzisiaj, PLAY, Puls Biznesu, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, TAGHeuer, Miasto Sopot, Midoceanbrands, AtMedia, Prografix, Mercedes-Benz, L-S-W, Eclipse, Euronet, SAR, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Face Addicted, Lufthansa i Starcom.
Źródło: Mediarun
www.mediarun.pl
www.kongresdyrektorowmarketingu.pl
www.dyrektormarketinguroku.pl