logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szelągowska i Gessler w nowej kampanii Bosch

  PR 24.01.2019, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

W 2019 roku między kuchnią a salonem w towarzystwie urządzeń marki Bosch spotkają się: najbardziej rozpoznawalna projektantka wnętrz, Dorota Szelągowska i mistrz kuchni, Mateusz Gessler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szelagowska-i-gessler-w-nowej-kampanii-bosch,380924,artykul.html

Akademia Smaku to flagowy projekt marki Bosch realizowany od 2015 roku. Portal od samego początku bazował na przepisach oraz poradach kulinarnych, w których, wraz z ambasadorami, szukaliśmy przede wszystkim inspiracji do stworzenia zdrowych i smacznych dań. Dzięki serwisowi, marka Bosch dba o podniebienia i smak Polaków. W nowej odsłonie serwisu rozbudzimy go również w wymiarze planowania wysmakowanych wnętrz. Dlatego w 2019 roku Akademii Smaku będzie przewodzić hasło: „Wszystkie wymiary smaku”.

Marka Bosch, jako producent małego i dużego AGD, chce pokazać możliwości aranżacyjne dla domu. W serwisie pojawi się nowy obszar tematyczny – „Wnętrza”. Twarzą tej inspirującej części aranżacyjnej będzie Dorota Szelągowska – projektantka i dekoratorka wnętrz. Ambasadorem części kulinarnej będzie Mateusz Gessler – szef kuchni i restaurator. W obu tych obszarach Akademii Smaku, czytelnicy będą mogli znaleźć przepisy, porady, trendy i rozwiązania w zakresie kulinariów oraz aranżacji wnętrz stworzone przez ambasadorów.

W ramach kampanii Mateusz Gessler zdecydował się również powierzyć Dorocie Szelągowskiej projekt własnej kuchni. Każdy z nas będzie mógł zatem zobaczyć, jak Dorota urządziła Mateusza. Będziemy obserwować proces projektowania funkcjonalnej przestrzeni, wybierania sprzętu AGD oraz zabudowy, tworzenia przestrzeni i dekoracji. Finalnie, dzięki panoramicznemu interaktywnemu zdjęciu, każdy będzie mógł zobaczyć m.in. nową, domową kuchnię Gesslera stworzoną przez popularną projektantkę we współpracy z marką Bosch. W drugiej połowie roku czeka nas kolejna odsłona kampanii, gdzie Dorota urządzi… o tym wkrótce się przekonamy.

Przez cały rok Mateusz Gessler oraz Tomasz Lach – autor bloga Zajadam.pl – będą dostarczali inspirujących video-przepisów oraz porad z zakresu kulinariów.

– Akademia Smaku – portal prowadzony pod marką Bosch – to silny content marketing, oparty na unikalnych treściach oraz video. Rosnące grono odwiedzających serwis, łączenie sprzedaży offline z contentem online oraz duże zainteresowanie konkursami, pozwalają nam stwierdzić, że Akademia Smaku wpasowuje się w gusta Polaków – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w agencji INSIGNIA.

Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA. Materiały filmowe zostały zrealizowane wraz z domem produkcyjnym ISTV Media.

Źródło: INSIGNIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764