logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szelmowski Kaktus od Nestle w realizacji Opus B dla Froneri

  PR 27.04.2017, przeczytano 1134 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Brand Design Opus B zaprojektował opakowanie dla najnowszego produktu Froneri – wyjątkowego lodowego rożka Kaktus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szelmowski-kaktus-od-nestle-w-realizacji-opus-b-dla-froneri,32288,artykul.html

Kaktus to marka, która już kilka lat temu zdobyła serca Polaków, wciąż nie wyczerpując swojego potencjału. Portfolio regularnie uzupełniane jest o nowe smaki, jednak tym razem Kaktus diametralnie zmienił swój wygląd – teraz dostępny jest w nowym wydaniu – jako Kaktus rożek.

Taka zmiana potrzebowała wyjątkowego opakowania, które miało podkreślić charakter Kaktusa i zachęcić do spróbowania go w zupełnie nowej, nieznanej dotąd odsłonie. Zadaniem zespołu Brand Design Opus B było zaprojektowanie opakowania, które łączyłoby w sobie charakter produktu – pełen humoru i zabawy oraz podkreślało kluczowy atrybut, jakim jest zielony wafel.

– Naszym założeniem było znalezienie optymalnej formy graficznej, która odda wyjątkowe połączenie smaków – słodkiego i kwaśnego. Stworzyliśmy bohatera, który jest pełen humoru, jednak skory do figli. Świadczy o tym spersonalizowane opakowanie, na którym kaktusowy bohater uśmiecha się do nas szelmowsko – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Zielone opakowanie to zapowiedź dużej innowacji, jaką jest wafel w tym samym kolorze, natomiast przeźroczyste wieczko zdradza kolorową i smaczną zawartość. Projekt opakowania w perfekcyjny sposób podkreśla wyjątkowy charakter nowego wariantu Kaktusa, który ponadto wyróżnia się nietuzinkowym wyglądem i smakiem spośród innych rożków lodowych dostępnych na rynku.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764