logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szeroki Kadr: Fascynująca wyprawa Krzysztofa Miękusa

  PR 17.11.2014, przeczytano 1015 razy
ilustracjastrzałka
fot. Krzysztof Miękus

Ulice tętniące życiem, tysiące samochodów wzniecające tumany kurzu, sklepy, biura, fast foody, uliczni sprzedawcy gazet, rozkręcone do granic wytrzymałości głośniki basowe w autobusach i charyzmatyczny zaśpiew kaznodziejów – o swojej niezwykłej podróży po najbiedniejszych dzielnicach afrykańskich miast opowiada Krzysztof Miękus – bohater cyklu portalu Szeroki Kadr „Jak zrobiłem to zdjęcie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szeroki-kadr%3A--fascynujaca-wyprawa-krzysztofa-miekusa,23228,artykul.html

Krzysztof Miękus – artysta, kurator, dziennikarz, który w swoich działaniach wykorzystuje różne media: fotografię, wideo, dźwięk, instalacje. Pracował jako redaktor naczelny miesięcznika „Pozytyw” poświęconego fotografii dokumentalnej i artystycznej. Był kuratorem galerii Yours w Warszawie i festiwalu Transfotografia 2007 w Trójmieście. Aktualnie koordynuje projekt Art+Science Meeting w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku, a także wykłada historię fotografii na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Związany z magazynem „Malemen”, gdzie publikuje teksty poświęcone związkom kultury, nauki, polityki i ekonomii, wywiady oraz reportaże.

W rozmowie dla portalu Szeroki Kadr Krzysztof Miękus relacjonuje swoją niezwykłą podróż po największych afrykańskich dzielnicach biedy, w których na kilku kilometrach kwadratowych mieszka kilkaset tysięcy ludzi. Artysta opowiada o ubogim życiu tubylców, fascynacji footballem i o niezwykłym meczu, od którego mogło zależeć jego własne życie.

Cały wywiad z Krzysztofem Miękusem dostępny jest na stronie:
https://www.szerokikadr.pl/poradnik/jak-zrobilem-to-zdjecie-krzysztof-miekus-czyli-o-tym-jak-zostalem-niemcem-ktory-przegrywa-z-brazylia

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764