logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szerokoformatowy Xerox IJP 2000 w technologii Memjet

  PR 27.05.2016, przeczytano 607 razy

Rośnie zapotrzebowanie na duże reklamy typu indoor: plakaty, grafikę w punktach sprzedaży i banery. Dzięki dużej szybkości urządzenia szerokoformatowego Xerox IJP 2000 usługodawcy mogą wykonywać więcej tego rodzaju zleceń w krótszym czasie, co w praktyce przekłada się na budowanie przewagi konkurencyjnej i wzrost przychodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szerokoformatowy-xerox-ijp-2000-w-technologii-memjet,28700,artykul.html

Na rynku wzrasta zapotrzebowanie na szybką realizację wielkoformatowej, dobrej jakościowo i personalizowanej reklamy wewnętrznej. Wizualizacje graficzne, plakaty, oznakowania, grafika w punktach sprzedaży, backlit/stoplight oraz bannery to jednak zamówienia realizowane w krótkich seriach. Większość zamówień, nawet do 74%., stanowią zlecenia do 20 sztuk, które nie są przyjmowane do realizacji w technologii druku offsetowego z uwagi na nieopłacalność. Jednak dzięki zastosowaniu technologii Memjet, mogą być one skutecznie wykonywane na drukarce WF Xerox IJP 2000.

Xerox Wide Format IJP 2000 jest skierowany do firm przygotowujących szerokoformatowe wydruki promocyjne. Dzięki niemu zlecenie, które wymagało 5 godzin pracy w przypadku wieloprzebiegowych drukarek atramentowych, może być obecnie wykonane w ciągu zaledwie 5 minut. Zaawansowane narzędzia do komponowania i zarządzania kolorami, takie jak dopasowanie koloru i profilowanie nośników, gwarantują wydruki profesjonalnej jakości” – mówi Jerzy Małota, Wide Format Manager, Xerox Polska.

Dzięki dużej szybkości i jakości wydruków (420 m2/h w rozdzielczości 1600x1600 dpi) oraz obsłudze różnych aplikacji wzrasta liczba zleceń i marża wykonawcy. Projekty do tej pory nieopłacalne lub niemożliwe do zrealizowania w technologii offsetowej i przez drukarki atramentowe/solventowe mogą zostać wykonane przy zastosowaniu najnowszej technologii jednoprzebiegowej. Dzięki niej, zarówno pierwszy jak i ostatni wydruk, co trudno zrealizować w offsecie, jest tej samej jakości. Dodatkowo, przekrojowy zakres użytkowanych mediów pozwala poligrafom na szerokoformatowy druk na takich podłożach jak materiał na banery, papiery fotograficzne (photo gloss) czy satynowe folie typu blacklit/stoplight.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764