logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla Elbląga

   23.08.2019, przeczytano 1725 razy

Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów, którzy głosowali w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design%3A-szesc-nowych-szyldow-dla-elblaga,383683,artykul.html

- Muszę powiedzieć, że to było dla mnie niesamowite zaskoczenie, że wygraliśmy z takimi miastami jak Szczecin czy Zakopane. To znaczy, że ludzie dostrzegają ten problem, że to jest widoczne, że w świadomości ludzi jest taka potrzeba tworzenia rzeczy eleganckich spokojnych dobrze zaprojektowanych i wykonanych. - Roman Smoleński plastyk Elbląga

Jednym z celów akcji jest poprawa jakości przestrzeni publicznej i wymiana krzykliwych, niezaprojektowanych szyldów na takie, które współgrają z architekturą i działają na korzyść nie tylko przedsiębiorców, ale wszystkich użytkowników miasta.

W Elblągu zrealizowanych zostało 6 nowych projektów, do re:designu zakwalifikowały się między innymi zakład czyszczenia pierza, sklep wędkarski, sklep spożywczy, oraz serwis urządzeń gazowych. Wśród projektantów znaleźli się Eugenia Tynna, Paweł Ryżko, Grupa Projektor.

- Ładne witryny to i ładna ulica. Wcześniej ta okolica była zaniedbana, ale dzięki inicjatywie :DobryZnak od Mastercard zmieniła swój kolor, swój wystrój. Dla mnie najważniejsze jest zadowolenie klientów, uśmiech ludzi i fakt, że przychodzą do mnie kolejny raz. - Pan Krzysztof z Zakładu Czyszczenia Pierza „Elpuch”

- Akcją :DobryZnak wspieramy przede wszystkim przedsiębiorców, dając im szansę na rozwój swojego biznesu – zarówno dzięki atrakcyjniejszemu wyglądowi ich placówek, jak umożliwieniu im przyjmowania płatności bezgotówkowych. Obie te zmiany mogą pomóc im w przyciągnięciu Klientów. Mieszkańcy natomiast zyskują coś bezcennego – piękniejszą okolicę, w której będzie się przyjemniej żyło. - Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe

Mimo, że tegoroczne głosowanie już się zakończyło, akcja :DobryZnak trwa nadal. Mali przedsiębiorcy z całej Polski mogą korzystać z platformy dobryznak.org, na której znajdą m.in. bazę profesjonalnych projektantów oraz szyldziarzy, wraz z bezpośrednim kontaktem do nich, co ułatwi im przeprowadzenie metamorfozy w swoim sklepie lub lokalu usługowym. Na stronie można także znaleźć dział z poradami ogólnymi, dotyczącymi marketingowego wsparcia biznesu. Nad zawartością merytoryczną projektu czuwa stowarzyszenie Traffic Design, które na swoim koncie ma kompleksowe realizacje estetyzacyjne w Trójmieście, Warszawie oraz w mniejszych miastach. Od strony kreatywnej za kampanię odpowiada McCann Worldgroup w Polsce.

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

Galeria: Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla Elbląga

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764