logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkło zauważalnie niezauważalne. Wystartował konkurs dla architektów

  PR 28.11.2022, przeczytano 639 razy

Saint-Gobain Glass Polska, wiodący producent szkła budowlanego, zaprasza wszystkich architektów, projektantów i studentów, którzy w swoich realizacjach wykorzystują produkty marki, do udziału w konkursie Saint-Gobain Glass Design Award. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace (projekty koncepcyjne lub zrealizowane) w czterech kategoriach do 31 marca 2023 r. poprzez dedykowaną platformę konkursową. Łączna pula nagród to aż 70 000 PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szklo-zauwazalnie-niezauwazalne.-wystartowal-konkurs-dla-architektow,398147,artykul.html

Konkurs promuje wykorzystanie szkła, jako podstawowego materiału stosowanego od lat w architekturze, szczególnie docenianego za walory estetyczne i niezrównaną funkcjonalność, tj. wysoką przepuszczalność światła, rzeczywiste odwzorowywanie barw, izolację cieplną oraz doskonałe właściwości akustyczne. Aby wziąć udział w konkursie należy  zgłosić projekty, w których zastosowano  rozwiązania ze szkła Saint-Gobain Glass.

Zadanie konkursowe

Udział w konkursie Saint-Gobain Glass Design Award mogą wziąć studenci, projektanci oraz architekci. Prace konkursowe należy zgłaszać za pomocą dedykowanej platformy dostępnej na stronie www.glassdesignaward.pl do 31 marca 2023 roku do godz. 23:59. Wystarczy wypełnić znajdujący się na stronie krótki formularz konkursowy oraz wgrać zdjęcia bądź wizualizacje danego projektu (załączony w formularzu opis projektu nie może być dłuższy niż 2 strony A4 i musi zawierać wyszczególnione zaprojektowane/zastosowane rozwiązania Saint-Gobain Glass).

Kategorie konkursu

Uczestnicy mogą zgłaszać swoje projekty w czterech kategoriach konkursowych, przy czym każdy z projektów może znaleźć się w kilku kategoriach. Są to:

  • FASCYNACJA BRYŁĄ: Projekt fasady budynku z zastosowaniem selektywnych i energooszczędnych rozwiązań Saint-Gobain Glass. Obiekty użyteczności publicznej i komercyjne.
  • HARMONIA Z OTOCZENIEM: Wyjątkowe i spójne połączenie szklanej fasady budynku z otoczeniem. Obiekty użyteczności publicznej i komercyjne.
  • OTWARTE WNĘTRZA: Projekt wnętrza prywatnego lub użyteczności publicznej, uwzględniający koncepcję podziału przestrzeni z wykorzystaniem rozwiązań ze szkła Saint-Gobain Glass.
  • PRZESTRZEŃ FUNKCJONALNOŚCI: Projekty wnętrza, które daje gwarancję funkcjonalności, komfortu i estetyki bez kompromisów w kwestii światła, akustyki i designu.

Nagrody

Łączna suma nagród wynosi 70 000 PLN. W każdej z czterech podstawowych kategorii konkursowych zostanie wyłoniony jeden laureat, który otrzyma 10 000 PLN. Przewidziana została także nagroda główna – Grand Prix w wysokości 30 000 PLN za najlepszy i wyjątkowy projekt spośród wszystkich kategorii, z oryginalnym zastosowaniem rozwiązań szklanych w duchu zrównoważonego rozwoju i designu. Dodatkowo, przy współpracy z agencją OKK! PR, Organizator zapewnia laureatom szeroką, ogólnopolską promocję zwycięskich projektów w mediach wnętrzarskich i architektonicznych.

Jury

Prace konkursowe oceni wyjątkowe Jury w składzie: Arch. Agnieszka Kalinowska-Sołtys, przewodnicząca Jury (APA Wojciechowski Architekci, Prezes Zarządu Głównego SARP), Arch. Marta Sękulska-Wrońska (WXCA, Prezes Oddziału Warszawskiego SAP), Arch. Bogusław Barnaś (BXBstudio), Arch. Przemo Łukasik (Medusa Group), Arch. Magdalena Federowicz-Boule (Tremend), Prof. Jan Sikora (ASP Gdańsk, Sikora Wnętrza), dr hab. Szymon Hanczar (ASP Wrocław, hanczar studio), Marcin Szczelina (Architecture Snob) oraz Benedykt Korduła (Saint-Gobain Glass).

Harmonogram konkursu

Konkurs Glass Design Award startuje 22 listopada 2022 r., a ostateczny termin składania prac na platformie konkursowej glassdesignaward.pl mija 31 marca 2023 r. o godzinie 23:59. Obrady jury odbędą się 8 maja 2023 roku, zaś informacja o laureatach zostanie opublikowana do 30 dni po obradach Komisji Konkursowej na dedykowanej stronie konkursu. Oficjalnie zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali finałowej zorganizowanej przez Saint-Gobain Glass.

Źródło: Saint-Gobain Glass Polska

www.saint-gobain-glass.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat honorowy:
Łódź Design Festival, Stowarzyszenie Architektów Polskich (SARP), Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej
Patronat medialny:
Architektura&Biznes, Elle Decoration, Architecture Snob, WhiteMAD, Designteka.pl, Foorni.pl, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Bryła, Design Alive, Architektura Murator, Urządzamy.pl, Sztuka-wnętrza.pl, Sztuka-architektury.pl, BIZNES.meble.pl, Domosfera.pl, LABEL, Builder

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764