logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkockie Ranczo z nową nazwą i logotypem

  PR 23.11.2018, przeczytano 2628 razy
ilustracjastrzałka

W jubileuszowym, dziesiątym roku działalności, Szkockie Ranczo zmieniło nazwę na Highland Conference Hotel oraz postawiło na nową komunikację wizualną. Spowodowane jest to ewolucją jaką przeszedł obiekt przez minioną dekadę. Hotel rozpoczął także współpracę z agencją PR Face it!, która zajmie się medialną promocją nowego brandu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkockie-ranczo-z-nowa-nazwa-i-logotypem,380248,artykul.html

HIGHLAND CONFERENCE HOTEL

Po 10 latach działalności Szkockie Ranczo zmienia się w Highland Conference Hotel. Obiekt zmienia także stary logotyp na rzecz nowoczesnego logo.

obrazek

- Zdecydowaliśmy się na zupełnie nową nazwę oraz logo, gdyż przez 10 lat ewoluowaliśmyi chcemy, by nazwa oddawała to, czego klient może od nas oczekiwać i to, z czego jesteśmy najbardziej dumni. Słyniemy z organizacji konferencji biznesowych i wyjazdów firmowych. Nie zapominamy oczywiście o kliencie indywidualnym, który może spędzić u nas wyciszający weekend i zrelaksować się w SPA. Rozbudowujemy także ofertę uroczystości rodzinnych i wesel. Wszystko co oferujemy, jest najwyższej jakości. Wyróżnia nas kuchnia, która opiera się na daniach z wołowiny Highland Cattle z własnej, ekologicznej hodowli. Nowa nazwa łączy w sobie wieloletnią tradycję z nowoczesnością oraz naszym ekologicznym podejściem  – mówi Marek Rozwora, właściciel Highland Conference Hotel.

ilustracjastrzałka

O OBIEKCIE

Highland Conference Hotel to powstały w 2008 roku obiekt szkoleniowo-konferencyjny, położony w malowniczej miejscowości Skarboszewo, jedynie 60 km od Warszawy i 30 km od lotniska Modlin. Hotel posiada autorską kuchnię, bazującą na wołowinie Highland Cattle z własnej ekologicznej hodowli oraz na produktach pochodzących z lokalnych upraw. Miejsce jest idealne zarówno na konferencję biznesową jak i wyjazd firmowy, które - ze względu na lokalizację (blisko Warszawy) - odbywają się tu bardzo często. Do dyspozycji gości jest także strefa Wellness & SPA

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: HIGHLAND CONFERENCE HOTEL

www.highlandhotel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764