logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkockie Ranczo z nową nazwą i logotypem

  PR 23.11.2018, przeczytano 230 razy
ilustracjastrzałka

W jubileuszowym, dziesiątym roku działalności, Szkockie Ranczo zmieniło nazwę na Highland Conference Hotel oraz postawiło na nową komunikację wizualną. Spowodowane jest to ewolucją jaką przeszedł obiekt przez minioną dekadę. Hotel rozpoczął także współpracę z agencją PR Face it!, która zajmie się medialną promocją nowego brandu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkockie-ranczo-z-nowa-nazwa-i-logotypem,380248,artykul.html

HIGHLAND CONFERENCE HOTEL

Po 10 latach działalności Szkockie Ranczo zmienia się w Highland Conference Hotel. Obiekt zmienia także stary logotyp na rzecz nowoczesnego logo.

obrazek

- Zdecydowaliśmy się na zupełnie nową nazwę oraz logo, gdyż przez 10 lat ewoluowaliśmyi chcemy, by nazwa oddawała to, czego klient może od nas oczekiwać i to, z czego jesteśmy najbardziej dumni. Słyniemy z organizacji konferencji biznesowych i wyjazdów firmowych. Nie zapominamy oczywiście o kliencie indywidualnym, który może spędzić u nas wyciszający weekend i zrelaksować się w SPA. Rozbudowujemy także ofertę uroczystości rodzinnych i wesel. Wszystko co oferujemy, jest najwyższej jakości. Wyróżnia nas kuchnia, która opiera się na daniach z wołowiny Highland Cattle z własnej, ekologicznej hodowli. Nowa nazwa łączy w sobie wieloletnią tradycję z nowoczesnością oraz naszym ekologicznym podejściem  – mówi Marek Rozwora, właściciel Highland Conference Hotel.

ilustracjastrzałka

O OBIEKCIE

Highland Conference Hotel to powstały w 2008 roku obiekt szkoleniowo-konferencyjny, położony w malowniczej miejscowości Skarboszewo, jedynie 60 km od Warszawy i 30 km od lotniska Modlin. Hotel posiada autorską kuchnię, bazującą na wołowinie Highland Cattle z własnej ekologicznej hodowli oraz na produktach pochodzących z lokalnych upraw. Miejsce jest idealne zarówno na konferencję biznesową jak i wyjazd firmowy, które - ze względu na lokalizację (blisko Warszawy) - odbywają się tu bardzo często. Do dyspozycji gości jest także strefa Wellness & SPA

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: HIGHLAND CONFERENCE HOTEL

www.highlandhotel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2019: Loteria i nagrody dla zwiedzających
Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw  2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających.
Mutoh Valuejet 1324 X tym razem w Agencji Reklamowej Gale
Drukarka wielkoformatowa Mutoh ValueJet 1324X jest urządzeniem wysoce wszechstronnym, a przez to jednym z najczęściej sprzedawanych ploterów w Polsce. Kolejne jej wdrożenie miało miejsce w Agencji Reklamowej GALE.
Radosław Smorga businness directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt, w której objął nowo utworzone stanowisko business directora.
Trendbook z możliwością interakcji od Peppermint
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 rok. Trend Mixer dostępny jest online oraz w formie drukowanej.
Nowa komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera
Od 14go stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa  reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone