Studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie to wspólny projekt Dziennika Gazety Prawnej oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Są unikatową propozycją na polskim rynku, oferują praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną organizacji.
- To oczywiste, że efektywna komunikacja jest kluczem do sprawnego zarządzania, przeprowadzania zmian i rozwijania organizacji. Oczywiste jest też jednak to, że przyspieszająca współczesna rewolucja cyfrowa sprawia, że musimy stale wzmacniać nasze kompetencje komunikacyjne. Jako praktycy doskonale rozumiemy, że jesteśmy skazani na nieustanną pogoń za cyfrową zmianą. W czasie studiów chcielibyśmy podzielić się przynajmniej częścią wiedzy o tym, jak nie tracić dystansu – zapewnia Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego DGP, opiekun merytoryczny programu.
Program podzielony jest na 5 bloków tematycznych: zarządzanie, media, komunikacja, marketing, prawo. Programem zostaną objęte m.in. takie zagadnienia jak: zarządzanie w organizacji, efektywne kampanie cyfrowe i budowanie marki, jak zarządzać budżetem, jak odnaleźć się w stale zmieniającym się otoczeniu regulacyjnym, właściwy język komunikacji, zarządzanie sytuacją kryzysową, jak w praktyce wyglądają media audiowizualne (obraz, dźwięk i słowo).
Organizatorzy podkreślają, co wyróżnia studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów. Są to: położenie nacisku na transformację cyfrową (social media i digital marketing, UX Design, SEO), praktyczne podejście (zajęcia z copywritingu, zarządzanie budżetem, tworzenie strategii) oraz multidyscyplinarny program zapewniający poszerzenie kompetencji z zakresu cyfryzacji i marketingu, ale także finansów, komunikacji, prawa oraz rozwoju osobistego.
Zwieńczeniem rocznych studiów (2 semestry) jest projekt końcowy. Studia poprowadzi zespół najlepszych specjalistów z doświadczeniem w branży mediowej, wykładowcy Szkoły Biznesu PW oraz praktycy - dziennikarze Dziennika Gazety Prawnej.
– Słuchacze otrzymają solidną wiedzę oraz nabędą praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji, marketingu i zarządzania w środowisku mediów, zgodnie z najnowszymi trendami na rynku – mówi dr inż. Paweł Urbański, dyrektor Szkoły Biznesu PW.
Studia rozpoczynają się w październiku 2021 r. Zajęcia prowadzone będą w trybie weekendowym.
Absolwenci programu otrzymają dyplom i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie wydawany przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Więcej informacji na temat studiów podyplomowych podczas spotkania on-line 26 maja 2021 o 17:00.
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej