logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej uruchamia studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów we współpracy z Dziennikiem Gazetą Prawną

  PR 18.05.2021, przeczytano 288 razy

Studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie to wspólny projekt Dziennika Gazety Prawnej oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Są unikatową propozycją na polskim rynku, oferują praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkola-biznesu-politechniki-warszawskiej-uruchamia-studia-podyplomowe-cyfryzacja-mediow-we-wspolpracy-z-dziennikiem-gazeta-prawna,391505,artykul.html

- To oczywiste, że efektywna komunikacja jest kluczem do sprawnego zarządzania, przeprowadzania zmian i rozwijania organizacji. Oczywiste jest też jednak to, że przyspieszająca współczesna rewolucja cyfrowa sprawia, że musimy stale wzmacniać nasze kompetencje komunikacyjne. Jako praktycy doskonale rozumiemy, że jesteśmy skazani na nieustanną pogoń za cyfrową zmianą. W czasie studiów chcielibyśmy podzielić się przynajmniej częścią wiedzy o tym, jak nie tracić dystansu – zapewnia Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego DGP, opiekun merytoryczny programu.

Program podzielony jest na 5 bloków tematycznych: zarządzanie, media, komunikacja, marketing, prawo. Programem zostaną objęte m.in. takie zagadnienia jak: zarządzanie w organizacji, efektywne kampanie cyfrowe i budowanie marki, jak zarządzać budżetem, jak odnaleźć się w stale zmieniającym się otoczeniu regulacyjnym, właściwy język komunikacji, zarządzanie sytuacją kryzysową, jak w praktyce wyglądają media audiowizualne (obraz, dźwięk i słowo).

Organizatorzy podkreślają, co wyróżnia studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów. Są to:  położenie nacisku na transformację cyfrową (social media i digital marketing, UX Design, SEO), praktyczne podejście (zajęcia z copywritingu, zarządzanie budżetem, tworzenie strategii) oraz multidyscyplinarny program zapewniający poszerzenie kompetencji z zakresu cyfryzacji i marketingu, ale także finansów, komunikacji, prawa oraz rozwoju osobistego.

Zwieńczeniem rocznych studiów (2 semestry) jest projekt końcowy. Studia poprowadzi zespół najlepszych specjalistów z doświadczeniem w branży mediowej, wykładowcy Szkoły Biznesu PW oraz praktycy - dziennikarze Dziennika Gazety Prawnej.

– Słuchacze otrzymają solidną wiedzę oraz nabędą praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji, marketingu i zarządzania w środowisku mediów, zgodnie z najnowszymi trendami na rynku – mówi dr inż. Paweł Urbański, dyrektor Szkoły Biznesu PW.

Studia rozpoczynają się w październiku 2021 r. Zajęcia prowadzone będą w trybie weekendowym.

Absolwenci programu otrzymają dyplom i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie wydawany przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Więcej informacji na temat studiów podyplomowych podczas spotkania on-line 26 maja 2021 o 17:00.

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764