logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenia „Lokalne media kontra fake news” od Polska Press Grupy

  PR 10.02.2020, przeczytano 211 razy
ilustracjastrzałka
fot. Małgorzata Genca

W środę, 4 lutego, w Lublinie odbyło się zorganizowane przez Polska Press Grupę szkolenie „Lokalne media kontra fake news”. Wydarzenie przeznaczone było dla lokalnych dziennikarzy oraz studentów. To drugie z cyklu 15 zaplanowanych szkoleń w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenia-_lokalne-media-kontra-fake-news_-od-polska-press-grupy,385615,artykul.html

Jednodniowe, bezpłatne szkolenie dotyczyło m.in. rodzajów fake newsów, ich tematów i sposobów przenikania do polskiej opinii publicznej oraz metod ich weryfikowania. Prowadzili je doświadczeni eksperci: Daniel Rząsa, były trener Google News Lab w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, obecnie redaktor naczelny portalu 300Gospodarka i Witold Głowacki, redaktor „Polski Metropolii Warszawskiej”, zajmujący się m.in. tematyką nowych mediów oraz dezinformacji w mediach społecznościowych.

W szkoleniu wzięli udział studenci dziennikarstwa, ale także przedstawiciele lubelskich mediów lokalnych.

- Misją naszej Grupy jest dbałość o prawdziwość przekazu medialnego. Te warsztaty są tego wyrazem. Jesteśmy wydawcą mediów lokalnych i to naturalne, że do dziennikarzy tego typu mediów kierujemy nasz program szkoleniowy – powiedział Wojciech Rogacin, redaktor naczelny  Agencji Informacyjnej Polska Press, która realizuje projekt szkoleń.

Warsztaty są całkowicie bezpłatne. Ich uczestnicy otrzymują na koniec certyfikat ukończenia szkolenia oraz elektroniczny guidebook, na którym znajdują się materiały szkoleniowe.

Polska Press Grupa od dłuższego czasu zajmuje się weryfikacją i zwalczaniem fake newsów. W ramach projektu Google DNI stworzyliśmy portal Demaskator24.pl, zajmujący się kwestią dezinformacji i fake newsów. W Grupie organizujemy również cyklicznie szkolenia dla dziennikarzy na temat weryfikacji dezinformacji.

Kolejne szkolenia z cyklu „Lokalne media kontra fake news” odbędą się w marcu w Krakowie i Katowicach.

Źródło: Polska Press Grupa

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.
Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków podcastowych
Fenomen podcastów bazuje na pełnej dowolności w dostępie do nagrań audio – można ich słuchać w dogodnym czasie, nie odrywając się od innych czynności, a dodatkowo mamy do wyboru różnorodną tematykę. To główne powody, dla których forma ta z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz więcej zwolenników. – Jest to atrakcyjne medium dla...
Home.pl i CDA rozpoczynają współpracę
Największy w Polsce dostawca usług internetowych i czołowy polski serwis rozrywkowy rozpoczynają współpracę. W jej wyniku do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.
Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com
Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na całym świecie wyraźnie droższa. Cena za jej utrzymanie wzrośnie o 7 proc. w drugiej połowie 2020 roku i taka sama podwyżka czeka nas także przez 3 kolejne lata. Niestety na tym się nie skończy. Od 2026 ceny zaczną rosnąć dalej – informuje serwis hostingowy Domeny.pl. Wedle firmy, podwyżka wynika z porozumienia,...
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce, część największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce Group One, zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764