logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenia firm Plastics Group i Avery Dennison Polska

  S 04.12.2006, przeczytano 5211 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 150 osób z całej Polski wzięło udział w pokazach zorganizowanych w dniach 27 i 28 listopada przez firmy Plastics Group i Avery Dennison Polska w Lublinie i Warszawie. Spotkania były poświęcone właściwemu aplikowaniu folii samoprzylepnych na pojazdach, jak również odpowiedniej kalibracji urządzeń drukujących z wykorzystaniem tego typu podłoży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenia-firm-plastics-group-i-avery-dennison-polska,4840,artykul.html

Oba listopadowe pokazy zostały zorganizowane przy współpracy z firmami Studio Plastyczne FX (będącej autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Avery Dennison w naszym kraju) i Profikolor. Poza prezentacjami na temat aplikacji folii na pojazdach i kalibracji ploterów, przygotowanymi przez przedstawicieli obu firm, uczestnicy obu spotkań mieli też okazję zapoznać się z najnowszymi materiałami samoprzylepnymi z oferty Avery Dennison Graphics & Reflective Division. Znalazły się wśród nich folie metaliczne z rodziny Avery Ultra Metallics, folie do wielkoformatowego druku cyfrowego Avery MPI 1004 Easy Apply oraz Avery DOL 1030 3D – laminat przeznaczony do zabezpieczania zadrukowanych powierzchni, m.in. głębokich przetłoczeń.

W związku z wprowadzeniem do oferty folii Avery MPI 1004 Easy Apply przez kilka miesięcy firma Avery Dennison prowadziła specjalną kampanię promocyjną. Przy zakupie co najmniej jednej rolki nowej folii klient otrzymywał pirometr – niezwykle przydatne urządzenie służące do pomiarów temperatury powierzchni aplikowanej folii. Z informacji Avery Dennison Polska wynika, że z oferty tej skorzystało też wiele drukarń wielkoformatowych z naszego kraju.

Oba spotkania rozpoczęły się od praktycznych pokazów oklejania samochodów folią samoprzylepną. Prowadzili je wspólnie Krzysztof Wolski, szef Centrum Szkoleniowego Avery Dennison Polska, i przedstawiciele europejskiej centrali Avery Dennison Graphics & Reflective Division – Hans van den Berg i iFerry Muhlenbruch. Głównym tematem pokazów było utrzymanie właściwego reżimu technologicznego i odpowiedniej temperatury podczas aplikacji folii. Uczestnicy spotkań mieli też okazję do samodzielnego wykonania aplikacji oraz do bezpośredniej rozmowy ze specjalistami z obydwu firm.

Pokaz został wzbogacony prezentacją Przemysława Kidy, szefa firmy Profikolor, który przedstawił kwestie związane z właściwą kalibracją cyfrowych urządzeń drukujących, głównie w kontekście wykorzystania materiałów samoprzylepnych. Podczas spotkania poinformowano o trwającej do 31 grudnia promocji na wykonywane przez Profikolor kalibracje i ustawienia ploterów drukujących na mediach Avery Dennison.

Wiedzę zdobytą podczas listopadowych spotkań można pogłębiać w trakcie trwających do połowy grudnia szkoleń z zakresu aplikacji folii samoprzylepnych, organizowanych w warszawskim Centrum Szkoleniowym Avery Dennison Polska. Jak wynika z zapowiedzi Katarzyny Kozińskiej, dyrektor zarządzającej polskiego oddziału Avery Dennison Graphics & Reflective Division, na rok przyszły zaplanowano kolejne spotkania o podobnym charakterze: Zachęceni sukcesem szkoleń organizowanych od wakacji wraz ze Studiem Plastycznym FX, w roku 2007 chcemy zorganizować co najmniej 24 warsztaty na temat aplikacji folii samoprzylepnych, skierowane do małych grup uczestników. Będą się one odbywać zarówno w warszawskim Centrum Szkoleniowym Avery Dennison Polska, jak również w miastach, w których aktywnie działają nasi dystrybutorzy. Będą to szkolenia poświęcone aplikacji na powierzchniach płaskich i pofałdowanych, jak również dotyczące całościowego oklejania pojazdów.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniach już dziś mogą kontaktować się w tej sprawie z dystrybutorami Avery Dennison Polska – firmami Plastics Group i Tuplex, jak również z prowadzącą szkolenia i warsztaty firmą Studio Plastyczne FX (szkolenia@studiofx.pl). Warto dodać, że w przypadku uczestnictwa co najmniej dwóch osób z jednej firmy oferowane są atrakcyjne rabaty.

Źródło: Avery

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764