logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenia z regeneracji kartridży w Agawa.pl

  PR 08.09.2014, przeczytano 1011 razy

AGAWA.PL oprócz szkoleń z wykonywania nadruków zaprasza także na szkolenia z regeneracji kaset laserowych i kartridży atramentowych. Raz w miesiącu w siedzibie odbywają się prezentacje poświęcone technikom regeneracji najpopularniejszych modeli kaset laserowych do drukarek HP, Samsung, Dell, Xerox, Brother. Szkolenia podzielone są na 2 części: teoretyczną i praktyczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenia-z-regeneracji-kartridzy-w-agawa.pl,22559,artykul.html

W części teoretycznej prezentowana jest technologia druku laserowego (zasada działania kartirdża do drukarki laserowej), surowce wykorzystywane do regeneracji tonerów (plomby, listwy czyszczące, listwy podające, chipy zliczające, bębny światłoczułe) oraz akcesoria dodatkowe. W części praktycznej uczestnicy biorą aktywny udział w pokazowej regeneracji wybranych modeli kaset. Zaplanowana jest także otwarta dyskusja dotycząca najczęściej występujących problemów wśród regeneratorów oraz analiza przykładowych defektów na wydrukach z różnych modeli drukarek.

Biorąc udział w szkoleniu z regeneracji kartridży atramentowych oprócz zasady działania tuszu w drukarce atramentowej dowiedzieć się można o różnicach między atramentem pigmentowym a barwnikowym, surowcach do regeneracji kartridży atramentowych, technikach i płynach do udrażniania głowic. Prezentowane są techniki regeneracji kartridży atramentowych, analizowane wydruki oraz omawiane są najczęściej spotykane problemy podczas regeneracji wkładów atramentowych.

Podczas szkolenia wydawane są certyfikaty potwierdzające uczestnictwo.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764