logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie: Systemy Informacji Miejskiej (SIM)

   15.10.2007, przeczytano 1000 razy
ilustracjastrzałka
fot. Gabre Cameron

19 października w Oranżerii Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie odbędzie się szkolenie informacyjno-doradcze dla osób zainteresowanych tworzeniem estetycznych i efektywnych systemów informacji miejskiej - włodarzy i pracowników działów promocji miast, gmin i powiatów, a także architektów i grafików.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie%3A-systemy-informacji-miejskiej-%28sim%29,6226,artykul.html

Szkolenie jest kontynuacją projektu „Design w przestrzeni publicznej".

TEMATY:

  • Czym jest całościowa identyfikacja miasta - zadania i cele
  • Elementy identyfikacji i ich ewolucja
  • Pozytywne i negatywne przykłady całościowej identyfikacji miasta
  • Procedury budowlane przy wdrażaniu nowych rozwiązań związanych z SIM
  • Tworzenie księgi identyfikacyjnej miasta
  • Etapy wdrażania SIM na przykładzie miasta - Bielsko-Biała

    Zgłoszenia można wysyłać do 17 października na adres biuro(at)wzornictwo.net. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

    Szczegółowych informacji udziela Katarzyna Tajner pod numerem telefonu (033) 851 08 21 w.30
    www.zamekcieszyn.pl

    Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego / Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
    #TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
    Super Ranking SAR
    W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
    Wychillowana panda w kampanii Thermomix
    Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
    Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
    Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
    Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
    Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764