logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie dla agencji reklamowych podczas Promo Show 2015

  PR 02.03.2015, przeczytano 1223 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowego road show, odbywającego się w ramach Festiwalu Druku, przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al  Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-dla-agencji-reklamowych-podczas-promo-show-2015,24096,artykul.html

Szczegółowy program szkoleń:

Emocjonalna prezentacja oferty wraz z technikami obrony ceny

  1. Z ratio do emotio - jak wzbudzić pragnienie posiadania (techniki prezentacji oferty)
  2. Techniki Obrony Ceny i odpowiedzi na zastrzeżenia (natura obiekcji, aikido, karate)

Techniki Szybkiego Budowanie Relacji podczas spotkania sprzedażowego

  1. Komunikat otwarty i jego narzędzia
  2. Rapport - pacing i leading

Przeprowadzone moduły będą miały formę atrakcyjnego show trenerskiego z elementami warsztatu i motivational speech. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały piśmiennicze.

Trenerzy to handlowcy/praktycy - ludzie, którzy na co dzień żyją ze sprzedaży. Służą eksperckim komentarzem dla takich mediów jak CNBC Biznes, DD TVN i TVN Biznes i Świat. Zobacz jak wyglądają szkolenia TUTAJ oraz TUTAJ.  

Bezpłatna rejestracja rusza w maju br.  Ilość miejsc ograniczona.  

http://promoshow.pl/

http://www.festiwaldruku.pl

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764