logo
WIADOMOŚCI

Szkolenie dla agencji reklamowych podczas Promo Show 2015

  PR 02.03.2015, przeczytano 875 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowego road show, odbywającego się w ramach Festiwalu Druku, przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al  Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-dla-agencji-reklamowych-podczas-promo-show-2015,24096,artykul.html

Szczegółowy program szkoleń:

Emocjonalna prezentacja oferty wraz z technikami obrony ceny

  1. Z ratio do emotio - jak wzbudzić pragnienie posiadania (techniki prezentacji oferty)
  2. Techniki Obrony Ceny i odpowiedzi na zastrzeżenia (natura obiekcji, aikido, karate)

Techniki Szybkiego Budowanie Relacji podczas spotkania sprzedażowego

  1. Komunikat otwarty i jego narzędzia
  2. Rapport - pacing i leading

Przeprowadzone moduły będą miały formę atrakcyjnego show trenerskiego z elementami warsztatu i motivational speech. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały piśmiennicze.

Trenerzy to handlowcy/praktycy - ludzie, którzy na co dzień żyją ze sprzedaży. Służą eksperckim komentarzem dla takich mediów jak CNBC Biznes, DD TVN i TVN Biznes i Świat. Zobacz jak wyglądają szkolenia TUTAJ oraz TUTAJ.  

Bezpłatna rejestracja rusza w maju br.  Ilość miejsc ograniczona.  

http://promoshow.pl/

http://www.festiwaldruku.pl

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone