logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie dla agencji reklamowych podczas Promo Show 2015

  PR 02.03.2015, przeczytano 990 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowego road show, odbywającego się w ramach Festiwalu Druku, przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al  Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-dla-agencji-reklamowych-podczas-promo-show-2015,24096,artykul.html

Szczegółowy program szkoleń:

Emocjonalna prezentacja oferty wraz z technikami obrony ceny

  1. Z ratio do emotio - jak wzbudzić pragnienie posiadania (techniki prezentacji oferty)
  2. Techniki Obrony Ceny i odpowiedzi na zastrzeżenia (natura obiekcji, aikido, karate)

Techniki Szybkiego Budowanie Relacji podczas spotkania sprzedażowego

  1. Komunikat otwarty i jego narzędzia
  2. Rapport - pacing i leading

Przeprowadzone moduły będą miały formę atrakcyjnego show trenerskiego z elementami warsztatu i motivational speech. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały piśmiennicze.

Trenerzy to handlowcy/praktycy - ludzie, którzy na co dzień żyją ze sprzedaży. Służą eksperckim komentarzem dla takich mediów jak CNBC Biznes, DD TVN i TVN Biznes i Świat. Zobacz jak wyglądają szkolenia TUTAJ oraz TUTAJ.  

Bezpłatna rejestracja rusza w maju br.  Ilość miejsc ograniczona.  

http://promoshow.pl/

http://www.festiwaldruku.pl

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764