logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie dla agencji reklamowych podczas Promo Show 2015

  PR 02.03.2015, przeczytano 897 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowego road show, odbywającego się w ramach Festiwalu Druku, przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al  Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-dla-agencji-reklamowych-podczas-promo-show-2015,24096,artykul.html

Szczegółowy program szkoleń:

Emocjonalna prezentacja oferty wraz z technikami obrony ceny

  1. Z ratio do emotio - jak wzbudzić pragnienie posiadania (techniki prezentacji oferty)
  2. Techniki Obrony Ceny i odpowiedzi na zastrzeżenia (natura obiekcji, aikido, karate)

Techniki Szybkiego Budowanie Relacji podczas spotkania sprzedażowego

  1. Komunikat otwarty i jego narzędzia
  2. Rapport - pacing i leading

Przeprowadzone moduły będą miały formę atrakcyjnego show trenerskiego z elementami warsztatu i motivational speech. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały piśmiennicze.

Trenerzy to handlowcy/praktycy - ludzie, którzy na co dzień żyją ze sprzedaży. Służą eksperckim komentarzem dla takich mediów jak CNBC Biznes, DD TVN i TVN Biznes i Świat. Zobacz jak wyglądają szkolenia TUTAJ oraz TUTAJ.  

Bezpłatna rejestracja rusza w maju br.  Ilość miejsc ograniczona.  

http://promoshow.pl/

http://www.festiwaldruku.pl

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764