logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie dla aplikatorów folii Avery w ocenie uczestników

  PR 30.08.2006, przeczytano 2645 razy
ilustracjastrzałka

Sierpniowe szkolenie zorganizowane przez firmy Avery Dennison Polska i Studio Plastyczne FX zapoczątkowało cykl imprez o charakterze warsztatowym, których celem jest podniesienie wiedzy i umiejętności osób zajmujących się profesjonalnym oklejaniem za pomocą folii samoprzylepnej. Prezentujemy pierwsze opinie i wnioski płynące z tego spotkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-dla-aplikatorow-folii-avery-w-ocenie-uczestnikow,4384,artykul.html

Z radością stwierdziliśmy, że wszyscy uczstnicy wystawili nam w ankietach oceny dobre i bardzo dobre. Wysoko oceniono zarówno poziom przekazywanej wiedzy, przydatność przekazanych informacji, stosunek jakości do ceny, proporcje części teoretycznej i praktycznej oraz przygotowany catering :-) Oto kilka przykładowych odpowiedzi na prowadzoną po szkoleniu ankietę:

  • "Nie mam żadnych negatywnych uwag i same pozytywne wspomnienia"
  • "Uczestnistwo w Kursie Aplikacji dało mi szeroką wiedzę teoretyczną i udoskonaliło moje umiejętności praktyczne w posługiwaniu się materiałami AVERY,
    które wykorzystam w pracy aplikatora"
  • "Wszystko było dobrze !!!"
  • "Bardzo pomocne są wskazówki dotyczące trudnych sytuacji w trakcie aplikacji na płaskich jak i na sferycznych powierzchniach. Proszę o więcej."

    Wszyscy uczestnicy odczuwali niedosyt informacji z zakresu oklejania całościowego samochodów. Zostali zaproszeni na drugi etap szkolenia i jednogłośnie wyrazili chęć dalszego uczestnictwa. Ponadto jeden z aplikatorów słusznie zauważył, że część teoretyczna szkolenia może być w takim samym stopniu pomocna grafikom przy projektowaniu grafiki na pojazdach jak i osobom z działów produkcji agencji reklamowych.

    Na najbliższym szkoleniu dla aplikatorów zaawansowanych, które odbędzie się 25 i 26 września będzie można wypróbować najnowsze produkty AVERY folie MPI 1004 Easy Apply oraz laminat DOL 1030 3D. Zapraszamy wszystkich odczuwających głód wiedzy.
    Pytania i zgłoszenia dotyczące wszystkich szkoleń należy kierować na adres szkolenia@studiofx.pl

    Źródło: Studio Plastyczne FX

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz
    avatar użytkownika
    ,

    Powiem tylko tyle, że niemal każdy producent szkoli dystrybutorów czy aplikatorów swoich produktów bezpłatnie. Avery najwyraźniej o tym nie wiem. Dlatego planuje przesiadkę na 3M.

    Najnowsze w tym dziale

    Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
    Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
    Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
    PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
    „Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
    Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
    Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
    Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
    Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
    Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764