logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie online: Projektowanie w NX do druku 3D z żywic fotopolimerowych

  PR 25.05.2020, przeczytano 1730 razy
ilustracja

CadXpert oraz GM System zapraszają na ostatnie szkolenie online z cyklu "Projektowanie w NX do druku 3D". Webinarium odbędzie się 27 maja o godz. 11 i będzie poświęcone zagadnieniom modelowania do druku z żywic fotopolimerowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-online%3A-projektowanie-w-nx-do-druku-3d-z-zywic-fotopolimerowych,387155,artykul.html

Cykl szkoleń online to wspólny pomysł firm CadXpert - dystrybutora profesjonalnych maszyn do druku 3D Stratasys, MakerBot oraz Formlabs oraz GM System, która zajmuje się sprzedażą oprogramowania marki Siemens.

Podczas szkoleń online specjalista z firmy GM System prezentuje funkcjonalności programu NX CAD, a następnie model jest przygotowywany do druku 3D w wybranej technologii. Podczas najbliższego webinarium będzie można dowiedzieć się więcej na temat technologii druku z żywic fotopolimerowych. Specjalista z firmy CadXpert pokaże, jak ustawić model do druku w programie PreForm należącym do drukarek Formlabs (LFS/SLA) oraz GrabCAD Print, który służy do przygotowywania modeli do wytwarzania na maszynach Stratasys w technologii PolyJet.

Szkolenie online: Projektowanie w NX do druku 3D z żywic fotopolimerowych

  • 27 maja 2020 (środa) godz. 11:00
  • Rejestarcja TUTAJ

Nagrania poprzednich webianrów z cyklu Projektowanie w NX do druku 3D  znajdują się TUTAJ.

Źródło: CadXpert

www.cadxpert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764