logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie online: narzędzia do monitoringu marki

  PR 22.09.2024, przeczytano 299 razy

W czwartek 26.09 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Najważniejsze funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki dla działów PR i marketingu”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-online%3A-narzedzia-do-monitoringu-marki,405757,artykul.html

Szkolenie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci na przykładzie Platformy IMM pokażą wszystkie kluczowe funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki i konkurencji. Szkolenie obejmuje wyszukiwanie i analizę danych z materiałów ze wszystkich typów mediów: internetu, social media, podcastów, prasy, radia i telewizji.

Agenda spotkania:

  • Wyszukiwanie publikacji z mediów
  • Grupowanie znalezionych materiałów
  • Wskaźniki efektywności
  • Ustawianie alertów i powiadomień
  • Raportowanie wyników
  • Eksport danych i wykresów

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu, komunikacji i obsługi social mediów, które właśnie rozpoczynają monitorowanie mediów lub już korzystają z narzędzi do monitoringu mediów.

Udział w szkoleniu uprawnia do uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764