W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.
Webinar poprowadzą: Monika Ezman, Dyrektor Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci opowiedzą, jak w łatwy sposób samodzielnie sprawdzić efekty komunikacji PR i marketingowej we wszystkich rodzajach mediów i ocenić aktywność konkurencji.
Podczas spotkania poznasz takie funkcje platformy IMM jak:
- Analiza medialna siły marki i konkurencji
- Mapa medialna (zasięgi, rozkład publikacji w czasie i piki komunikacyjne, AVE)
- Brief AI
- Mapa benchmarkowa
- Analiza wydźwięku publikacji
- Współczynnik zaangażowania
- Nasycenie treści słowami kluczowymi
- Chmura słów
- Indeks mocy i ekspozycja publikacji
Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które monitorują media i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań.
Certyfikat
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów S.A.