logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie online IMM: wybór narzędzia do analityki publikacji w mediach

  PR 14.08.2024, przeczytano 227 razy

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-online-imm%3A-wybor-narzedzia-do-analityki-publikacji-w-mediach,405342,artykul.html

Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego narzędzia do monitorowania mediów i na jakie funkcjonalności zwracać uwagę. Na przykładzie Platformy IMM wyjaśnią, w jaki sposób kontrolować wizerunek marki we wszystkich mediach: internecie, social mediach, prasie, radiu i telewizji.

Agenda spotkania:

  • Problemy z językiem, czyli postaw na polskie rozwiązanie
  • Słowa kluczowe a frazy w monitoringu mediów – różnice
  • Jak prawidłowo wybrać cel i ustawić monitoring
  • Platforma IMM – wszystko co chciałbyś/abyś wiedzieć, ale boisz się zapytać
  • Baza danych publikacji: raporty statystyczne oraz przeglądy mediów – korzyści
  • Archiwum przekazów – jak z niego korzystać i co można tam znaleźć
  • Czym jest monitoring w modelu PESO i jak go realizować
  • O innych rozwiązaniach od IMM, czyli jak możemy Cię wesprzeć

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu, komunikacji i obsługi social mediów, które chciałyby poznać wszelkie praktyczne aspekty związane z monitoringiem mediów, marki i konkurencji. Zachęcamy do udziału w szkoleniu zarówno osoby, które rozważają zakup narzędzia do monitoringu mediów, jak i te, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia w tym obszarze.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów S.A.

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa ZPR Media z serią reportaży audio „Polska na ucho”
19 września wystartowała nowa seria podcastowa „Polska na ucho”. To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju.
Kolejne kanały nowej generacji od TVN Warner Bros. Discovery.
Kanały nowej generacji (FAST) z tygodnia na tydzień zyskują na popularności i cieszą się rosnącym zainteresowaniem ze strony widzów oraz partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery”, lokalny lider w temacie, nie zwalnia tempa i regularnie inwestuje w poszerzenie swojego digitalowego portfolio. 18 września bibliotekę Playera wzbogaciły trzy nowe pozycje...
16 studentów rozpoczęło zajęcia na Radio Akademii
Na tegoroczny semestr zajęć w Radio Akademii – projekcie szkoleniowym Grupy ZPR Media dla przyszłych radiowców – zostało przyjętych 16 osób. Zajęcia rozpoczęły się w miniony weekend i potrwają blisko 3 miesiące.
Kuba Wojewódzki liderem pasma we wszystkich grupach
Wraz ze startem jesiennej ramówki, Kuba Wojewódzki powrócił z premierą kolejnego sezonu swojego autorskiego programu. I ponownie udowodnił, że nie ma sobie równych, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Największą widownią, jak do tej pory, cieszył się odcinek 3., który zapewnił stacji TVN 9,57% udziału w grupie ogólnej. Show Kuby...
RMF FM i RMF MAXX przeciwko wielkiej wodzie
Rano, 18 września, dziennikarze RMF FM i RMF MAXX wyruszą w dwudniową trasę na Opolszczyznę i Dolny Śląsk z tysiącami szczotek i łopat do sprzątania zalanych domów, garaży, ulic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764