Jak stworzyć i urządzić sklep, aby sprzedawał? Jak dotrzeć do e-klienta milenijnego i sprzedać mu więcej? Na te i inne pytania odpowie Shop Doctor, dr Marek Borowiński, specjalista od psychologii koloru i visual merchandisingu, podczas Targów RetailShow w warszawskim Centrum EXPO XXI 16 i 17 listopada.
Warsztaty z Shop Doctorem odbędą się w hali nr 3 podczas Retail Innovations Theatre w dniach 16-17 listopada. Uczestnicy szkoleń posiądą wiedzę o trendach w aranżacji sklepów, poznają analizę sklepów, z różnych branż, które były audytowane przez Shop Doctora oraz poszerzą swoje kompetencje w zakresie obsługi klienta w sklepie stacjonarnym oraz internetowym. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają efektywne metody angażowania klienta w proces dokonywania zakupów, sprzedaży w oparciu o narzędzia komunikacji wielopokoleniowej oraz dowiedzą się jakimi zasadami rządzi się aranżacja w sklepie oraz visual merchandising. Dowiedzą się, jak uzdrowić mały sklep przy ulicy i zwiększyć sprzedaż”, czy jak spojrzeć na swój punkt sprzedaży oczami klienta.
Źródło: Shop Doctor