logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie z Shop Doctorem na targach Retailshow

  PR 08.11.2016, przeczytano 528 razy

Jak stworzyć i urządzić sklep, aby sprzedawał? Jak dotrzeć do e-klienta milenijnego i sprzedać mu więcej?  Na te i inne pytania odpowie Shop Doctor, dr Marek Borowiński, specjalista od psychologii koloru i visual merchandisingu, podczas Targów RetailShow w warszawskim Centrum EXPO XXI 16 i 17 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie-z-shop-doctorem-na-targach-retailshow,30473,artykul.html

Warsztaty z Shop Doctorem odbędą się w hali nr 3 podczas Retail Innovations Theatre w dniach 16-17 listopada. Uczestnicy szkoleń posiądą wiedzę o trendach w aranżacji sklepów, poznają analizę sklepów, z różnych branż, które były audytowane przez Shop Doctora oraz poszerzą swoje kompetencje w zakresie obsługi klienta w sklepie stacjonarnym oraz internetowym. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają efektywne metody angażowania klienta w proces dokonywania zakupów, sprzedaży w oparciu o narzędzia komunikacji wielopokoleniowej oraz dowiedzą się jakimi zasadami rządzi się aranżacja w sklepie oraz visual merchandising. Dowiedzą się, jak uzdrowić mały sklep przy ulicy i zwiększyć sprzedaż”, czy jak spojrzeć na swój punkt sprzedaży oczami klienta.

Źródło: Shop Doctor

www.shopdoctor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764