logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie: Diploma in Professional Marketing

  PR 28.04.2017, przeczytano 636 razy

Już we wrześniu startuje kolejna 41. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing, realizowanego przez questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing (CIM). Pozwala on zdobyć aktualną wiedzę marketingową oraz uzyskać prestiżowy certyfikat, potwierdzający kompetencje zawodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie%3A-diploma-in-professional-marketing,32302,artykul.html

Cztery bloki realizowane w czasie trwania Diploma in Professional Marketing to:

  • Strategic Marketing -  rozwijający umiejętność strategicznego spojrzenia na biznes
  • Mastering Metrics - skoncentrowany wokół problemu pomiaru działań marketingowych
  • Driving Innovation - skupiony na procesie tworzenia innowacji w biznesie
  • Digital Strategy - umożliwiający wykorzystanie nowoczesnej technologii w marketingu


Odpowiadają one najnowszym trendom światowego biznesu, a przyjęta przez trenerów metodyka pracy angażuje uczestników, inspirując i poszerzając zawodowe horyzonty.

Istnieje również możliwość uczestniczenia tylko w jednym z czterech  bloków tematycznych i uzyskania certyfikat Award.

Udział w programie Diploma in Professional Marketing gwarantuje ponadto:

  • program IPR - Indywidualny Plan Rozwoju dla każdego uczestnika
  • program EPP – Program przygotowania do egzaminów (indywidualna praca z tutorem)
  • 3-dniowy wyjazd na Warsztaty Strategiczne questus Academy
  • udział w spotkaniach Best Practice
  • dostęp do platformy  społecznościowo-rozwojowej Knowledge Garden


Studenci i absolwenci programów CIM to prestiżowa społeczność profesjonalistów związanych na co dzień z największymi organizacjami zarówno w Polsce jak i za granicą.  Wśród nich są przedstawiciele takich firm jak: mBank, Bayer, Samsung, T-mobile, Propharma, Carlsberg, Maspex czy Teva.

Najbliższa edycja  programu startuje 29 września w Warszawie.

Źródło: questus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764